پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۳۳
IOTC

مانور مقابله با حریق و آلودگی در شرایط اضطرار در پایانه نفتی خارگ برگزار شد

مانور مقابله با حریق و آلودگی در شرایط اضطرار در پایانه نفتی خارگ برگزار شد

مانور آمادگی مقابله با حریق و آلودگی دریایی با هدف ارتقای ایمنی دریا و حفاظت محیط زیست دریایی در اسکله‌ صادراتی پایانه نفتی خارگ برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رییس پایانه نفتی خارگ، ارزیابی و ارتقاء سطح آمادگی و توانمندی نیروهای عملیاتی، فنی و پشتیبانی پایانه‌ نفتی خارگ را درمواجهه با حریق یا آلودگی در زمان بروز حوادث را از جمله اهداف برگزاری این مانور برشمرد. 
سیدابراهیم حسینی افزود: این مانور در راستای تمدید مجوزهای بهره برداری از اسکله های صادراتی بوده که با نظارت کارشناسان سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر انجام پذیرفت.
 

ایشان در خصوص جزئیات برگزاری این مانور گفت: حتی خود ایشان از زمان دقیق اعلام پیام اضطراری جهت شبیه سازی واقعی این شرایط اطلاعی نداشته و در زمان انجام مانور کلیه نفرات در کمترین زمان ممکن (۸دقیقه) بدون اطلاع قبلی همه برروی اسکله شرقی(T)جهت شرکت در مانور حضور داشتند و این حضور نشانه آمادگی نیروها در شرایط اضطراری داشت.

حسینی افزود: این مانور توسط نیروهای مستقر در اسکله، عملیات دریایی، صادرات، ایمنی و حراست و۲ فروند یدکش آتشخوار و تجهیزات مقابله با آتش در اسکله شرقی انجام پذیرفت.

مانور 12
مانور 11
مانور 10
مانور 9
مانور 8
مانور 6
مانور 5
مانور 4

مانور 2
مانور 1

مانور 14
مانور 13

(سه شنبه ۱۰ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۲:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید