پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۰۱
IOTC

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی، فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان عالم حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، عباس غریبی در پیامی این ایام را تسلیت و تعزیت گفت.

 

متن پیام بدین شرح است:
 

“کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا “

محرم، ماه قیام و بیداری، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه آزادگی، عزت و بیزاری از ذلت، زمانی برای رهاشدن از زندان نفس و با خدا یکی شدن و یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. اگر چه قرن‌ها از حادثه کربلا می‌گذرد اما واقعه عاشورا هنوز زنده است و جان‌ها همچنان شیفته‌ی امام حسین (ع) است، چرا که در آن واقعه عظیم حضرت سیدالشهدا (ع) عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و بقای دین و انسانیت را تضمین کردند.

امروز، این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام آزادگی، بصیرت و حق خواهی کربلا را خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

واینک با قلبی مالامال از غم و اندوه در سوگ سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام ) و یاران باوفایش، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به همه دوستداران اهل بیت علیهم السلام تسلیت و تعزیت عرض نموده، امیدواریم عزاداری همه رهروان راستین آن حضرت به ویژه خانواده بزرگ صنعت نفت مورد قبول درگاه ایزد منّان واقع گردد.

 

(چهارشنبه ۴ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۸:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید