پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۱۴
IOTC

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بمناسبت فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بمناسبت فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم

مدیرعامل شرکت پايانه های نفتی ایران، در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام ) را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام ) و یاران باوفای آن حضرت را تسلیت گفت.

 

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

محرم یادآور بزرگ ترین حماسه تاریخ و زیباترین جلوه عشق و ایثار و دین است که بر پایه ایمان به خدا، ظلم ستیزی، آزادی و آزادگی رقم خورد. حماسه عاشورا، بیانگر حماسه آزادگان و راست قامتان تاریخ است که در راه دین و اعتقاد الهی خود، مجاهدانه جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند.

هر روز این ماه، فرصت بی نظیری برای تفکر در ماهیت قیامی است که بقای دین مبین اسلام را تضمین کرده وکامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق، علیه باطل است.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و سالروز شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام ) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا و تمام شیعیان جهان و علی الخصوص کارکنان مومن و متدین صنعت نفت و شرکت پایانه های نفتی ایران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

 

(چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲) ۰۶:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید