چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۴۹
IOTC
با حضور مدیرعامل:

نشست تخصصی بررسی مسائل و چالش های مدیریت منابع انسانی برگزار شد

نشست تخصصی بررسی مسائل و چالش های مدیریت منابع انسانی برگزار شد

نشست تخصصی بررسی مسائل و چالش های مدیریت منابع انسانی شرکت پایانه های نفتی ایران با حضورمدیرعامل، مدیر منابع انسانی، روسا وکارشناسان در پایانه نفتی خارگ برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی گفت: نیروی انسانی ماهر و باانگیزه به عنوان مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه و عاملی حیاتی در بقای یک سازمان است و هیچ سازمانی بدون نیروی انسانی مفهوم ندارد، بنابراین مدیریت و راهبری سرمایه های انسانی اهمیت بالایی دارد.

غریبی ادامه داد: نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه‌ی گران‌بها نقش موثری در کسب موفقیت های گوناگون و ارتقاء جایگاه یک سازمان ایفا می کند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: اگر ما در شرکت به دنبال تحول هستیم، زیرساختی‌ترین مساله در این زمینه، توجه به نیروی انسانی است و مدیریت منابع انسانی باید مهم‌ترین اولویت ما باشد. اگر در راستای حل مشکلات و چالش های منابع انسانی تلاش کنیم قطعا نتایج آن به نفع سازمان خواهد بود.
 

غریبی تصریح نمود: برنامه ما این است که با برگزاری نشست های مختلف و با بررسی راهکارهای مختلف به یک ادبیات مشترک در حل مسائل و چالش های حوزه منابع انسانی برسیم

گفتنی است در این نشست که در دو روز متوالی برگزار شد، چالش و مشکلات کارکنان تبدیل وضعیت شده بندهای «و» و «د» ایثارگری مورد بررسی قرارگرفت.

 

منابع انسانی + غریبی  11
منابع انسانی + غریبی  10
منابع انسانی + غریبی  9
منابع انسانی + غریبی  8
منابع انسانی + غریبی  5
منابع انسانی + غریبی  4
منابع انسانی + غریبی  3
منابع انسانی + غریبی  2
منابع انسانی + غریبی  1

منابع انسانی + غریبی  19
منابع انسانی + غریبی  18
منابع انسانی + غریبی  17
منابع انسانی + غریبی  16
منابع انسانی + غریبی  15
منابع انسانی + غریبی  14
منابع انسانی + غریبی  13
منابع انسانی + غریبی  12

(دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲) ۱۹:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید