پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۰۳
IOTC

تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بر تسریع در عملیات تعمیرات و نوسازی فرودگاه خارگ

تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بر تسریع در عملیات تعمیرات و نوسازی فرودگاه خارگ

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در بازدید از فرودگاه خارگ، بر تعمیرات و نوسازی این فرودگاه در راستای ارتقا رضایتمندی در ارائه خدمات و افزایش سطح امنیت و ایمنی تاکید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی گفت: فرودگاه شهدای جزیره خارگ یکی از مهم‎ترین و راهبردی‌ترین فرودگاه‎های کشور در حوزه حمل‌ونقل هوایی است و از لحاظ لجستیک خدمات زیادی را به مردم و ادارات منطقه ارائه می‌کند و نقش مهم و تأثیرگذاری در این جزیره دارد.
غریبی بر تعمیرات، نوسازی و رفع کمبود تجهیزات فرودگاه تأکید کرد و افزود: باتوجه به موقعیت جزیره خارگ تنها راه دسترسی به آن از طریق دریا و هوا است و در مواقع شرایط سخت آب و هوایی که امکان تردد دریایی وجود ندارد، نقش فرودگاه شهدای جزیره خارگ به‌عنوان مهم‎ترین و راهبردی‌ترین راه ارتباطی کارکنان شرکت ها و مردم مستقر در منطقه بسیار حائز اهمیت می باشد.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد : اگر تلاش می شود تحولی در سازمان انجام شود باید در همه جانبه باشد و با توجه به اهمیت مقوله پشتیبانی از تولید و صادرات نفت خام کشور، فرودگاه شهدای جزیره خارگ نقشی اساسی در انجام این ماموریت مهم دارد.
عباسی غریبی تاکید کرد: فرودگاه خارگ سومین سال متوالی می باشد که رتبه دوم فرودگاه در سطح وزارت نفت به لحاظ ترافیک نشست وبرخاست و ارائه خدمات به مسافرین و خانواده ها و شهروندان بومی را دارد.

 

غریبی در ادامه از بخش های مختلف فرودگاه شامل سالن های ورودی و خروجی، سالن ترانزیت، vip،cip، دفاتر اداری و ایمنی بازدید و بر تسریع و پیگیری در روند تعمیرات اساسی و بهسازی این فرودگاه تاکید نمودند.

 

فرودگاه + غریبی 4
فرودگاه + غریبی 2
فرودگاه + غریبی 1

فرودگاه + غریبی 3

فرودگاه + غریبی 5

فرودگاه + غریبی 10
فرودگاه + غریبی 9
فرودگاه + غریبی 8
فرودگاه + غریبی 7
فرودگاه + غریبی 6

فرودگاه + غریبی 12
فرودگاه + غریبی 11

(یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲) ۱۹:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید