چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۷
IOTC

بازدید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

بازدید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به همراه تعدادی از مدیران و روسای شرکت از این نمایشگاه بازدید و با تولیدکنندگان و شرکت های دانش بنیان گفت و گو و آخرین دستاوردهای آنان را مورد بررسی قرار دادند

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ،(سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ ) عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک؛ الکامپ حضور یافت و آخرین تحولات حوزه دیجیتال و فناوری اطلاعات را بررسی کرد.

غریبی از نزدیک با شرکت های فعال و دانش بنیان حوزه  فناوری اطلاعات و دیجیتال و ... برای انجام همکاری مشترک با نیازهای شرکت پایانه های نفتی ایران، در زمینه محصولات و سرویس‌های مبتنی بر فناوری‌های نوین، تبادل نظر و ابراز امیدواری کرد از توانمندی‌های شرکت‌های داخلی جهت بروز رسانی و اصلاح موارد مورد نیاز استفاده بهینه شود.

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار به علاقمندان عرضه می‌گردد و فرصتی بی‌بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی (الکامپ) در تهران از ۴ – ۷ تیر ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

نمایشگاه  11
نمایشگاه  10
نمایشگاه  9
نمایشگاه  8
نمایشگاه  7
نمایشگاه  6
نمایشگاه  5
نمایشگاه  4
نمایشگاه  3
نمایشگاه  2
نمایشگاه  1

(چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲) ۰۷:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید