جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۴۳
IOTC
یکشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۶:۲۴
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۵۵۱۴
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15خرداد

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران طی پیامی سی و چهارمین سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15خرداد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، متن پیام عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به این شرح می باشد.

 

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود و سوگ جانگداز رهبر حکیم و مقتدای خویش صاحب ماتم و عزا شدند.

بی­ تردید فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه­ ای جبران ناپذیر خواهد بود. 

قیام خونین 15 خرداد نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش در طبق اخلاص نهاده و به تأسی از مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند.
اینجانب ضمن ادای احترام به روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر قیام پانزده خرداد، سی و چهارمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، کارکنان سخت کوش صنعت نفت و به ویژه تلاشگران ولایت مدار شرکت پایانه های نفتی ایران و خانواده محترم آنان تسلیت عرض نموده؛ امید که به فضل خداوند در پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب برای پیشرفت و اعتلای کشور بیش از پیش کشور تلاش نمائیم .
 
(یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲) ۰۶:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید