شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۶
IOTC
سه شنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۹
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۵۵۰۷
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت میلاد مسعود ثامن الحجج؛ حضرت امام رضا (علیه السلام)

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی میلاد مسعود حضرت امام رضا (علیه السلام) را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت میلاد مسعود ثامن الحجج؛ حضرت امام رضا (علیه السلام)
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران باصدور پیامی میلاد ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام ) را به همه مسلمانان و شیعیان جهآن به ویژه کارکنان شریف شرکت پایانه های نفتی ایران  تبریک گفت.
 
 
در پیام تبریک غریبی آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهمین روز ذیقعده مصادف است با میلاد پر خیر و برکت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رئوف علی بن موسی الرضا(علیه السلام ) که میزبانی از ایشان افتخاری است که نصیب مردم ایران شده است، مردمی که همواره دوستدار اهل بیت و حافظ ارزش ها و آرمان های اسلامی بوده اند.

این روزها میهن اسلامی مملو است از عطر جان افزای محبت و کرامت اهل بیت(علیه السلام) و این ایام مصادف شده با دهه کرامت، آغاز آن میلاد خواهر امام مهربانی ها حضرت فاطمه معصومه (سلام الله ) و در ادامه حضرت شاهچراغ (علیه السلام) و سپس میلاد باسعادت حضرت امام رضا (علیه السلام ) است.

 
اینجانب ضمن تبریک این ایام فرخنده، مبارک و نورانی محضر تمام دوستداران و عاشقان این امام همام و علی الخصوص کارکنان متدین شرکت پایانه های نفتی ایران ، از خداوند منان برای همگان توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسألت دارم.
 
(سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲) ۱۸:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید