پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۸
IOTC

اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر۱۶ سال در خارگ به پایان رسید

اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر۱۶ سال در خارگ به پایان رسید

اردوی تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران از 22 اردیبهشت در جزیره خارگ آغاز و به مدت یک هفته در این جزیره پیگیری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال دختر آسیا از 10 تا 17 تیرماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

به همت امور ورزش شرکت پایانه های نفتی ایران و با همکاری هیات والیبال استان بوشهر و جزیره خارگ، اداره ورزش و جوانان و بخشداری خارگ اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر 16سال به میزبانی پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ برگزار شد.
چهارمین دور از اردوی تیم والیبال دختران زیر 16سال با حضور 20ملی پوش و کادر فنی زیر نظر خانم فاطمه شعبان خمسه تمرینات خود را شروع کرد تا این تیم مهیای حضور مقتدرانه در مسابقات آسیایی چین شوند.
ملی‌پوشان زیر 16 سال ایران تمرینات خود را از روز جمعه 22 اردیبهشت در جزیره خارگ که از نظر آب و هوایی شباهت زیادی به شهر میزبان مسابقات قهرمانی آسیا دارد آغاز و این مرحله از تمرینات به مدت یک هفته ادامه داشت.

رییس پایانه نفتی در مراسم اتمام اردو تیم اظهارداشت: جزیره خارگ با برخورداری از موقعیت جغرافیایی ویژه و بکر و استعدادهای فراوان و بی نظیر علیرغم تمام محدودیت های جغرافیایی همواره برای کشور افتخار آفرین بوده و به عنوان ظرفیت و پتانسیل خاص برای فعالیت ها و ورزش های ساحلی شناخته می شود.

سیدمحمدجوادموسوی با بیان اینکه نگاه مدیریت ارشد شرکت به تقویت ورزش است، گفت: یکی از پایه های اصلی دوام صنعت نفت بحث سلامت محوری کارکنان و خانواده های آنها از طریق توجه به مقوله ورزش می باشد.

 وی افزود: آثار چشمگیر و با اهمیت حضور ملی پوشان ایران در جزیره خارگ، ایجاد انگیزه و شور مابین قشر ورزشکار در جزیره خارگ و کسب تجربه مربیان و همچنین شناسایی استعدادهای ورزشی در این جزیره خواهد بود.

والیبال 6
والیبال 5
والیبال 4
والیبال 3
والیبال 2
والیبال 1

والیبال 7

(شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۱:۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید