پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۰۵
IOTC
یکشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۴۹۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

برگزاری مراسم بازنشستگی و تکریم کارکنان ادارات پایانه نفتی خارگ + تصاویر

مراسم بازنشستگی غلامرضا محمدزاده و محمد حسین موذن کارکنان ادارات ترابری و مخابرات پایانه نفتی خارگ باحضور روسا و کارکنان برگزار شد

برگزاری مراسم بازنشستگی و تکریم کارکنان ادارات پایانه نفتی خارگ + تصاویر
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران, این مراسم با هدف قدردانی از نزدیک به  4 دهه تلاش آنها در صنعت نفت و همچنین شناساندن الگوهای موفق به نیروهای جوان شرکت برگزار شد.
رییس پایانه نفتی خارگ در این آیین اظهارداشت: زندگی هر انسان دارای چند مرحله است که مرحله کودکی با برخورداری از چتر حمایتی خانواده می گذرد و مرحله نوجوانی و جوانی به تحصیل و آموزش سپری می شود؛ با شروع مرحله اشتغال زمان ایستادن در مقابل مسائل و تلاش و کوشش جهت رفاه هر فرد و خدمت به جامعه آغاز و سپری می شود.
 سید محمد جواد موسوی افزود: دوران بازنشستگی زندگی جدیدی است که افراد بدون دغدغه های رسمی و اداری آن را تجربه می کنند و به عبارتی دوران فرهیختگی و انتقال تجربه به دیگران است
 موسوی ضمن تشکر از زحمات و تلاش خستگی‌ناپذیر و تقدیر از حسن سابقه و اخلاق نیکوی این دو همکار افزود: ایشان فردی کاردان بودند که همیشه با روحیه ای مثال زدنی و پشتکار توأم با ادب و متانت سعی درانجام امور محوله داشتند.
وی تاکید کرد: حفظ حرمت و کرامت عزیزان بازنشسته که بهترین سال های عمرشان را در راه خدمت به جامعه و صنعت نفت صرف کرده اند وظیفه همه ماست و باید از تجربه ارزشمند این عزیزان بهره گرفته شود.

بازنشستگی 5

بازنشستگی 4

بازنشستگی 3

بازنشستگی 2

بازنشستگی 9 بازنشستگی 8 بازنشستگی 7 بازنشستگی 6

بازنشستگی 1


بازنشستگی 2
بازنشستگی 1

(یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۶:۲۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید