جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۴۱
IOTC

پیام تبریک مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

عباس غریبی مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی، 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام به این شرح زیر می باشد:

همکاران محترم

با سلام

فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه که در تقویم با نام روابط عمومی مزین شده را به همکاران ساعی و پرتلاش این حوزه که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش صحیح اطلاعات گام بر می دارند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از اهمیت این حوزه همین بس که رهبرمعظم انقلاب، اطلاع رسانی را یک کار هنرمندانه قلمداد و همواره بر گردش صحیح و شفاف اطلاعات تاکید نموده اند و در عرصه جهاد تبیین و آگاهی اذهان عمومی از پیشرفت های انقلاب، روابط عمومی ها را سر حلقه ی این حوزه و تامین کننده منابع اولیه ی جبهه تبیین دانسته اند.

در عصر حاضر که ارتباطات واطلاعات بنیان اصلی قدرت و نفوذ جوامع برای تحقق توسعه پایدار به شمار می رود، نقش روابط‌عمومی‌ها در ایجاد دسترسی به اطلاعات و معرفی ظرفیت‌ها برای توان‌افزایی، کارآفرینی و خلق ثروت، بسیار حائز اهمیت است. نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت‌ به‌نام روز ارتباطات و روابط‌عمومی مبین اهمیت‌ این‌ جایگاه‌ در دنیای امروز است. لذا این روز فرصتی مغتنم برای تجلیل از فعالان این عرصه وهمچنین تبیین نقش و تاثیر آن در سازمان است.

اینجانب 27 اردیبهشت ماه روز  ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران سخت کوش در حوزه روابط عمومی و فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت پایانه های نفتی ایران، که در جهت تحقق اهداف و ماموریت های بلند و راهبردی صنعت نفت در حوزه عملیاتی پایانه های نفتی ایران فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و انتظار دارم با به کارگیری خرد جمعی و همکاری با بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی، ایده‌ها و خلاقیت‌های نوآورانه، ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت اهتمام ویژه داشته باشند.

  از درگاه ایزد منان سلامتی، توفیق و پیروزی روز افزون این عزیزان را مسئلت می نمایم.

(سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۳:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید