چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۷
IOTC

قهرمانی مسابقات فوتسال کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران به تیم خدمات پشتیبانی رسید+ تصاویر

قهرمانی مسابقات فوتسال کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران به تیم خدمات پشتیبانی رسید+ تصاویر

تیم فوتسال خدمات پشتیبانی مقام قهرمانی مسابقات فوتسال کارکنان بالای 45 سال را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مسابقات فوتسال کارکنان بالای ۴۵ سال شرکت پایانه های نفتی ایران از دهم لغایت نوزدهم اردیبهشت ماه در سالن چند منظوره شهید آباش با حضور هفت تیم در دو گروه 4 تیمی و 3 تیمی برگزار گردید. 
از گروه الف تیم های مالی/ اداری/ حراست و بازرگانی و از گروه ب تیم های خدمات پشتیبانی و عملیات دریایی با کسب رتبه های اول و دوم گروه به مرحله نیمه نهایی را پیدا کردند.
 در این مرحله ابتدا تیم‌ عملیات دریایی با برتری در برابر مالی/اداری/ حراست و خدمات پشتیبانی با برتری در برابر بازرگانی به فینال مسابقات را پیدا کردند.
دیدار رده بندی و فینال و همچنین مراسم اختتامیه در محل برگزاری مسابقات با حضور علاقمندان به فوتسال برگزار گردید، ابتدا در دیدار رده بندی تیم مالی/اداری/حراست موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر تیم بازرگانی را شکست داده و عنوان سومی را از آن خود نماید و سپس در دیدار فینال تیم های خدمات پشتیبانی و عملیات دریایی به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم خدمات پشتیبانی موفق شد با نتیجه ۶ بر ۱ عملیات دریایی را شکست داده و جام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
 در پایان این مسابقات رامین احمدی نسب از  خدمات پشتیبانی با 13 گل زده به عنوان بهترین گلزن و کمال نوذری با دو گل خورده عنوان بهترین دروازه بان مسابقات را کسب نمود.
فوتسال 18
فوتسال 6
فوتسال 5
فوتسال 4
فوتسال 3
فوتسال 2
فوتسال 1

فوتسال 22
فوتسال 21
فوتسال 20
فوتسال 19
فوتسال 17
فوتسال 16
فوتسال 15
فوتسال 14
فوتسال 13
فوتسال 12
فوتسال 11
فوتسال 10
فوتسال 9
فوتسال 8
فوتسال 7

(جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۲:۳۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید