پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۴۴
IOTC

بررسی وضعیت پروژه‌های نوسازی و تعمیراتی پایانه‌های نفتی ایران

بررسی وضعیت پروژه‌های نوسازی و تعمیراتی پایانه‌های نفتی ایران

جلسه پیگیری پروژه ها با هدف بررسی روند پیشرفت، موانع و مشکلات پروژه های پایانه های نفتی ایران در بخش های ذخیره سازی، خطوط لوله و اسکله های صادراتی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه ها باحضور مدیریت ارشد، مدیران و روسای ستادی در  ستاد تهران برگزار گردید.

عباس غریبی مدیریت ارشد شرکت گفت: شرکت پایانه های نفتی ایران با توجه به ماموریت و مسئولیت خود در زمینه ذخیره سازی، اندازه گیری و صادرات نفت خام و با توجه به نقش مهم آن در زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران، همواره حفظ پایداری تولید و ارتقاء توانمندی های خود در زمینه به‌روز رسانی تجهیزات و آماده سازی شرایط عملیاتی برای افزایش تولید و صادرات نفت خام را در راستای سیاست های صنعت نفت در دستور کار خود قرار داده است.

غریبی  با اشاره به بازدید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از پایانه نفتی خارگ اظهار داشت: برای اینکه به شکل مدرن و مبتنی بر فناوری های جدید( سخت افزار و نرم افزار) فعالیت نماییم ، باید هرچه سریعتر برنامه پنج ساله وضعیت پروژه ها توسعه ای و تعمیراتی را تهیه و طبق یک برنامه جامع به شرکت ملی نفت ارائه نماییم.

غریبی تاکید کرد: با همفکری و هم افزایی، راهکارهای لازم را در جهت مرتفع شدن موانع و مشکلات موجود، تدوین و در جهت تسریع در انجام پروژه ها اقدام لازم صورت پذیرد.

 
در این جلسه مدیران و روسا ضمن تشریح آخرین وضعیت هریک ازپروژه های اجرایی در مناطق مختلف شرکت، روند پیشرفت پروژه ها و مسائل ومشکلات موجود را بیان نمودند.

 

جلسه پروژه ها 1

 

جلسه پروژه ها 5
جلسه پروژه ها 4
جلسه پروژه ها 3
جلسه پروژه ها 2
(سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۷:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید