پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۴۶
IOTC

پیام مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع)

پیام مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع)

عباس غریبی مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن شب های قدر، ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام) را تسلیت و تعزیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام عباس غریبی بدین شرح می باشد.

 

رمضان، ماه بهار قرآن است که پروردگار به عنوان یکی از نعمات بزرگ خود به منظور شستشوی وجود هستی از گناهان به انسان اعطاء کرده تا با توبه و استغفار بهترین دستاورد را برای خود رقم بزند.
 
شب‌های قدر، هنگامه نزول قرآن و فرصتی ارزشمند برای بندگان است تا در این لیالی پر نور بار دیگر آینه دل از زنگار گناه و معصیت، پاک کرده و دمی را در سایه بندگی و عبودیت، به تزکیه نفس و رسیدن به خلوص معنوی سپری کنند.

 

اینک که در شب‌های پر برکت قدر، بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات گسترده الهی نصیب مان شده، سالروز شهادت بزرگ مرد تاریخ بشریت، مولای متقیان، حضرت علی (علیه السلام) را به کارکنان مؤمن و متدین شرکت پایانه های نفتی ایران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و ضمن آرزوی توفیق درک عظمت بیکران شب‌های قدر، از درگاه خداوند تبارک و تعالی، قبولی طاعات و عبادات، بهره گیری از فیوضات لیالی پربرکت قدر و بهترین تقدیر را برای همگان مسئلت می نمایم.
(یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲) ۱۸:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید