چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۴۵
IOTC
با هدف تببین برنامه ها و اهداف

نشست مدیریت ارشد شرکت پایانه‌های نفتی ایران با روسای ادارات پایانه نفتی خارگ برگزار شد

نشست مدیریت ارشد شرکت پایانه‌های نفتی ایران با روسای ادارات پایانه نفتی خارگ برگزار شد

نشست مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران با هدف تببین برنامه ها، چشم انداز و ماموریت ها در سال ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات ارشاد پایانه نفتی خارگ برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران در این نشست گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران، با وظیفه پشتیبانی و کمک بـه تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور، مأموریت خود در پنج منطقه عملیاتی خارک، شمال، پـارس‌جنوبی، ماهشهر و جاسک را بر اساس سیاست‌های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران با رعایت الزام‌ها و استانداردهای لازم انجام می‌دهد.

عباس غریبی به رویکرد و برنامه ها در سال پیش رو اشاره کرد و افزود: با توجه به سیاست ها و استراتژی های دولت سیزدهم، وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، همه باید تلاش خود را مضاعف کنیم تا ماموریتی که به ما محول شده است را به نحو شایسته ای انجام دهیم.

غریبی ادامه داد: به نتیجه رسیدن پروژه های بلاتکلیف، نوسازی و تقویت ناوگان دریایی، توجه خاص به حل مشکلات نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین دارایی سازمان، پیگیری وضعیت ساختار سازمانی و توجه به حوزه مسئولیت های اجتماعی را در سال پیش رو با جدیت دنبال خواهیم  کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با همت جهادی در قالب کار گروهی و با تقویت وفاق و همدلی و با برنامه ریزی و نظارت مستمر بر فعالیت ها می توان به اهداف سازمانی و چشم اندازهای ترسیم شده دست یافت،که قطعا نتیجه آن اتفاقات بزرگتری خواهد بود. 

در ادامه سیدمحمدجواد موسوی رییس پایانه نفتی خارگ ضمن ارائه گزارش عملکرد فعالیتهای انجام شده یک سال گذشته در پایانه نفتی خارگ اظهار داشت: در طول یکسال اخیر فعالیت های خوبی در حوزه عملیاتی دریافت، ذخیره سازی، بارگیری و صادرات نفت‌خام، عملیات دریایی و همچنین در نگهداری و تعمیرات تاسیسات و تجهیزات و توجه به حوزه مسئولیت های اجتماعی ارائه خدمات به محیط پیرامونی انجام شده است.

 موسوی تاکید کرد: در سال پیش رو ما تلاش خواهیم کرد با همتی مضاعف در راستای دستیابی به اهداف ترسیم شده از طرف مدیریت ارشد اقدامات لازم را انجام دهیم.

گفتنی در این نشست روسای ادارات نیز مهمترین برنامه ها، مسائل و چالش ها اداره خود را بیان کردند.

 

روسای ادارات  10

روسای ادارات  8

 

روسای ادارات  1

روسای ادارات  17

روسای ادارات  16

روسای ادارات  13

   

روسای ادارات  25
روسای ادارات  24
روسای ادارات  23
روسای ادارات  22
روسای ادارات  21


روسای ادارات
ذوسای ادارات
روسای ادارات  20
روسای ادارات  19
روسای ادارات  18
روسای ادارات  15
روسای ادارات  11
روسای ادارات  9
روسای ادارات  7
روسای ادارات  6
روسای ادارات  4
روسای ادارات  3

(جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲) ۲۰:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید