چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۳
IOTC
در نشستی با حضور مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران؛

راهکارهای عملی ارتقا کیفیت ارائه خدمات و بهبود شرایط اجرای پروژه های مدیریت خدمات پشتیبانی بررسی شد

راهکارهای عملی ارتقا کیفیت ارائه خدمات و بهبود شرایط اجرای پروژه های مدیریت خدمات پشتیبانی بررسی شد

در این جلسه با حضور عباس غریبی مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران و سیدمحمد جواد موسوی رییس پایانه نفتی خارگ، عباس سلیمانی سرپرست و روسای خدمات پشتیبیانی وضعیت پیشرفت پروژه های مصوبات قبلی در جهت ارتقا کیفیت خدمات مورد بررسی قرار گرفت

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در این جلسه عباس غریبی گفت: مدیریت خدمات پشتیبیانی به عنوان یکی از مهمترین مدیریت های شرکت می باشد چرا که عملکرد این مدیریت همواره با رضایت، رفاه و نشاط کارکنان و خانواده های آنها مرتبط می باشد.

عباس غریبی ادامه داد:مهمترین ماموریت مدیریت خدمات پشتیبانی ارائه خدمات مستمر و پایدار در زمینه های رفاهی، ورزشی، فرهنگی، هنری، مشاوره، تعمیرات و بهسازی اماکن و مهمانسراها، عملیات تامین خودرویی و ماشین آلات در پشتیبیانی از فرایند عملیات است که شایسته است این مدیریت در راستای تحقق ماموریت خود نهایت تلاش را داشته باشد و همواره در ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی و همچنین تامین رضایتمندی و سلامت روحی و روانی کارکنان و خانواده های آنان به عنوان یک مدیریت سرآمد تلقی گردد.

در این نشست سید محمد جواد موسوی رئیس پایانه نفتی خارگ گفت: کارکنان در پایانه نفتی نفتی خارگ به عنوان مرکز ثقل صادرات نفت کشور با کار گروهی در جهت انجام مأموریت‌ها تلاش می‌کنند. 

موسوی ادامه داد: خدمات پشتیبانی به عنوان یک اداره کاملا خدماتی- عملیاتی همواره در راستای پشتیبانی از فرایند های عملیاتی شرکت پیش قدم بوده است، تلاش خود را مضاعف خواهیم کرد تا در راستای تحقق اهداف و برنامه های ترسیمی، از همه ظرفیت‌ها و امکانات استفاده کرده تا کیفیت عملکرد اداره خدمات پشتیبانی ارتقا یابد.

در ادامه عباس سلیمانی سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی گفت: همه کارکنان این مدیریت با تمام توان در جهت تحقق برنامه های اعلامی تلاش می کنند تا رضایتمندی وکیفیت ارائه خدمات مطلوب به حد قابل قبولی ارتقا یابد.

گفتنی است در این نشست روسای خدمات پشتیبانی به ارائه گزارش اقدامات انجام شده پرداختند و تمام مصوبات جز به جز مورد بررسی قرار گرفت.


پشتیبانی + غریبی 8
پشتیبانی + غریبی 7
پشتیبانی + غریبی 6
پشتیبانی + غریبی 5
پشتیبانی + غریبی 4
پشتیبانی + غریبی 3
پشتیبانی + غریبی 2
پشتیبانی + غریبی 1

(پنج شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲) ۱۷:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید