پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۱۱
IOTC
عباس غریبی

شرکت پایانه های نفتی ایران در کنار وظایف تخصصی، توجه ویژه ای به مسئولیت های اجتماعی دارد

شرکت پایانه های نفتی ایران در کنار وظایف تخصصی، توجه ویژه ای به مسئولیت های اجتماعی دارد

مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران در بازدید از سایت بازیافت پسماندهای شهری جزیره خارگ براهمیت این مرکز تاکید کرد و گفت: به دنبال نوسازی کارخانه بازیافت زباله در جزیره خارگ هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی گفت: بازیافت پسماندها در کمک به کاهش آلودگی آب، خاک و هوا، جلوگیری از تخریب تنوع زیستی، حفظ منابع طبیعی، کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و سایر گازهای مضر برای سلامت انسان، کاهش میزان زباله‌ها و … اهمیت زیادی دارد. غریبی ادامه داد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان شرکتی فنی، عملیاتی و حرفه‌ای با وجود وظایف ذاتی خود در زمینه دریافت، ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام و همچنین ارائه خدمات آزمایشگاهی، به محیط پیرامون به‌عنوان بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی همواره توجه داشته است . وی افزود: این مسئولیت ها را در قالب اقداماتی در زمینه های مدیریت پسماند های خانگی جزیره خارگ، توزیع آب مصرفی منطقه شهری ، اختصاص سهمیه پروازی به اهالی بومی، حمل و نقل مواد خوراکی و مصالح ساختمانی، ارائه خدمات خودرویی و ایاب و ذهاب خانواده های ساکن، بازسازی معابر و جاده ها، تعمیرات مدارس، مساجد و ادارات، زیبا سازی فضای سبز پارک ها و اماکن عمومی، برگزاری کارگاههای مشاوره ای، روان شناسی، برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی با محوریت مدیریت عملیات عمومی می توان برشمرد. مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: با راه اندازی مرکز پسماند، در بعضی از روزها 12 تن زباله بخش های صنعتی، واحدهای نفتی، مسکونی،بیمارستانی، خانه های سازمانی و ادارات جمع آوری و در این مرکز بازیافت می شود. غریبی تصریح نمود: در سال 1401 بالغ بر 3700 تن زباله به این مرکز وارد، بسته بندی و به خارج از جزیره انتقال داده شده است. وی تاکید کرد: با نوسازی کارخانه بازیافت علاوه بر بهینه سازی مدیریت زباله، به بازیافت پسماندهای آلی و تبدیل آنها به کمپوست جهت مصارف فضای سبز نیز کمک خواهد شد.

گفتنی است در این بازدید کارگران شاغل در سایت، مشکلات خود را با مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران در میان گذاشتند که ایشان دستور دادند نسبت به حل مشکلات حقوق و مزایا کارگران و همچنین نوسازی تجهیزات کارخانه اقدام لازم صورت پذیرد.

بازیافت 4 بازیافت 3 بازیافت 2 بازیافت 1

بازیافت 8 بازیافت 7 بازیافت 6

بازیافت 9

(سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲) ۱۸:۱۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید