چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۱۱
IOTC

پیام تبریک مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

پیام تبریک مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

عباس غریبی، مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی فرا رسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام به این شرح است:

همکاران محترم 

با سلام و قبولی طاعات و عبادات 

12 فروردین روز جمهوری اسلامی، سند آزادی و استقلال ملت آزاده‌ای است که برای دستیابی به آرمان‌های مقدس خود با استقامتی خستگی ناپذیر و به برکت خون شهیدان، نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخته است. تعبیر بدیع و زیبای معمار کبیر انقلاب اسلامی که این روز را، روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت و نخستین حکومت الله و از بزرگ ترین اعیاد مذهبی و ملی نامیدند.

در این روز مقدس که برای نخستین بار با مشارکت حداکثری جامعه ایران نوع حکومت کشور توسط آحاد مردم انتخاب و مهر "آری" بر نظام جمهوری اسلامی زده شد عملا به سلطه ظالمانه مستکبران شرق و غرب و دست نشاندگان آنان، پایان داد و بدین گونه حاکمیت ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) آغاز شد.

اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته، یاد و خاطره شهیدانی که با پیروی از پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) بساط ظلم و جور استبداد را برچیده و بهار آزادی و استقلال را برای هموطنان به ارمغان آوردند را گرامی داشته و این روز فرخنده را به همکاران محترم و تلاشگر شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک عرض نموده ؛ امیدوارم در سالی که به مهار تورم و رشد تولید نامگذاری گردیده است با استعانت از خداوند بزرگ راه پرافتخار خدمتگزاری و موفقیت در دستیابی کامل به اهداف از پیش تعیین شده را با همدلی و تلاش روز افزون شانه به شانه یکدیگر بپیماییم.

 

 

 
(جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲) ۱۷:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید