جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۳۹
IOTC
یکشنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۳:۲۸
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۴۱۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
عباس غریبی تاکید کرد:

پرداخت مطالبات اعم از حقوق و عیدی تمامی کارکنان پایانه های نفتی ایران

در آستانه ملی شدن صنعت نفت و فرا رسیدن سال نو، مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران از عملیات دریایی پایانه نفتی خارگ بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد

پرداخت مطالبات اعم از حقوق و عیدی تمامی کارکنان پایانه های نفتی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران به همراه سیدمحمدجواد موسوی رییس پایانه نفتی خارگ در دیدار با کارکنان عملیات دریایی پایانه نفتی خارگ به بررسی مسائل مربوط به نیروی انسانی، تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز و تعمیرات و نوسازی ناوگان دریایی پرداختند. عباس غریبی اظهارداشت: مدیریت عملیات، عملیات دریایی و صادرات شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان پیشگامان جبهه اقتصادی صنعت نفت با عشق به ایران عزیز و دانشی تخصصی که دارند، در شرایط تحریمی کشور توانستند افتخارات بزرگی را ثبت کنند که باعث سرافزاری کشور و صنعت نفت می باشند. مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران ابراز امیدواری کرد: در ستاد تمام تلاش خود را مضاعف کرده ایم، پشتیبان خوبی برای مناطق عملیاتی باشیم، کوتاهی و تاخیر در انجام وظایف پذیرفتنی نیست و انجام امور براساس شایسته سالاری خواهد بود و مناطق عملیاتی باید از نظر تامین تجهیزات و امکانات در شرایط مناسب و بسیار خوبی باشند. غریبی تصریح نمود: نیروی انسانی ماهر و باانگیزه به عنوان مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه و عاملی حیاتی در بقای یک سازمان است و هیچ سازمانی بدون نیروی انسانی مفهوم ندارد، بنابراین مدیریت و راهبری سرمایه های انسانی اهمیت بالایی دارد. غریبی ادامه داد: تمامی مطالبات حقوقی کارکنان اعم از رسمی، قراردادی، پیمانکاری، پروژه ای و ساعتی و ... به تاریخ 26 اسفند ماه پرداخت شده است تا همکاران دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران تاکید کرد: شرکت پایانه ها با تصمیمات اتخاذ شده جزء شرکت های منضبط در پرداخت حقوق کارمندان خود می باشد و این شرکت افزایش بهره وری و رضایتمندی کارکنان، جبران خدمات و رفع مسائل و چالش های سرمایه های انسانی خود را در اولویت کاری دارد.

 

عملیات دریایی + غریبی 5
عملیات دریایی + غریبی 3
عملیات دریایی + غریبی 1


عملیات دریایی + غریبی 9
عملیات دریایی + غریبی 8
عملیات دریایی + غریبی 7
عملیات دریایی + غریبی 6
عملیات دریایی + غریبی 4
عملیات دریایی + غریبی 2

(یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱) ۲۳:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید