پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۳۴
IOTC
جمعه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۹:۴۳
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۴۱۱
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

گزارش تصویری/ بازدید مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران از اداره ترابری پایانه نفتی خارگ

عباس غریبی مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران از اداره ترابری پایانه نفتی خارگ بازدید بعمل آورده و با کارکنان به بحث و گفتگو پرداختند.

گزارش تصویری/ بازدید مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران از اداره ترابری پایانه نفتی خارگ
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی مدیریت ارشد شرکت پایانه‌های نفتی ایران در بازدید نوروزی از اداره ترابری پایانه نفتی خارک اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ برای پایانه‌های نفتی ایران به‌ویژه پایانه خارک سال مهم و تاثیرگذاری است، راهبردی که برای امسال تدوین شده است تمرکز اصلی آن در حوزه‌های چابک‌سازی، بهسازی، نوسازی و عملیاتی کردن فرآیندها می باشد.
وی افزود: اداره ترابری در همه فعالیتهای شرکت مشارکت دارد، ماشین‌آلات و ابزار مکانیکی از نیازهای بدیهی اجرای هر پروژه‌ای است و اداره ترابری دارای چابکی و توانمندی بسیار بالایی است که در اجرای هر پروژه‌ای حضور موثر و کارآمد دارد. 
مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: راهبرد مدیریتی شرکت، توجه به نیروی انسانی و شناسایی و مرتفع نمودن مشکلات کارکنان می باشد و تلاش خواهیم نمود که مشکلات نیروی انسانی رسمی، قراردادی، پیمانکاری و استیجاری را تا حد امکان با رایزنی هایی که در جلسات ستاد شرکت ملی نفت ایران داریم مرتفع نموده و پیگیری حل مشکلات کارکنان از اولویت کاری شرکت می باشد.

 

بازدید+ غریبی 7

 

بازدید+ غریبی 8

(جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱) ۱۹:۴۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید