شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۳۱
IOTC

توجه ویژه به منابع انسانی اولویت مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران

توجه ویژه به منابع انسانی اولویت مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران

عباس غریبی سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران ضمن تقدیر از نگاه ویژه مقام عالی وزارت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در تحقق پرداخت ماده 10 به کارکنان گفت: تحول در حوزه منابع انسانی، رسیدگی به مسائل کارکنان و ارتقا ساختار سازمانی از مهمترین اولویت هاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی اظهار داشت: نیروی انسانی ماهر و باانگیزه به عنوان مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه و عاملی حیاتی در بقای یک سازمان است و هیچ سازمانی بدون نیروی انسانی مفهوم ندارد، بنابراین مدیریت و راهبری سرمایه های انسانی اهمیت بالایی دارد.

غریبی ادامه داد: رشد، توسعه و موفقیت یک سازمان تا حد زیادی به فرهنگ سازمانی، تلاش، انگیزش و رضایت منابع انسانی آن بستگی دارد، به عبارت دیگر بهره وری یک سازمان با کارآیی و اثربخشی نیروی انسانی آن رابطه مستقیم دارد.

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: از مهمترین اقداماتی که در شرکت پیگیری خواهد شد رسیدگی به دغدغه ها و مسائل کارکنان است که سرمایه واقعی و موتور پیشران پیشرفت کشور و موفقیت شرکت هستند.

 

 عباس غریبی خاطرنشان کرد: با پیگیری هایی که در سطح عالی شرکت ملی نفت ایران صورت گرفته و با عنایت ویژه ای که محسن خجسته مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران نسبت به حل مسائل نیروی انسانی دارند، مساعدت های خوبی صورت گرفته که انشاا...  این نگاه ویژه به کارکنان و اعتباراتی که در نظر گرفته شده، در حوزه های مختلف نقش آفرین خواهد بود.
 
غریبی با تاکید بر لزوم بازنگری، اصلاح و ایجاد ساختار سازمانی مناسب و ارتقاء برخی رتبه بندی های شرکت بیان داشت: این موضوع که مدت ها است یکی از چالش های اصلی شرکت می باشد در جلسه ای با قاسمعلی بازآیی مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی نفت ایران به آن پرداخته شد و با نگاه مثبت و قول مساعدت ایشان به یاری خداوند بازنگری هایی انجام خواهد شد و چشم انداز خوبی را پیش روی کارکنان خدوم و پرتلاش شرکت پایانه های نفتی ایران متصور هستیم.

 

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران ضمن تاکید بر ارتقاء کیفیت امکانات رفاهی کارکنان تصریح نمود: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته، برنامه ها و اعتباراتی در این خصوص به تصویب رسیده که این مصوبات در راستای تکریم و افزایش رضایتمندی کارکنان و خانواده های آنان علی الخصوص در مناطق عملیاتی تاثیرگذار خواهد بود.

 

غریبی در خصوص جبران خدمات کارکنان صنعت نفت نیز افزود: الحمدالله موضوع پرداخت ماده 10 به عنوان خواسته کارکنان صنعت نفت، در سفر ریاست جمهوری و وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به استان بوشهر محقق گردید که جای بسی قدردانی دارد

(پنج شنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱) ۱۸:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید