شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۵۱
IOTC

ضریب ایمنی، زیست محیطی و عملیاتی پایانه میعانات گازی پارس جنوبی افزایش یافت

ضریب ایمنی، زیست محیطی و عملیاتی پایانه میعانات گازی پارس جنوبی افزایش یافت

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران از تعویض هوزهای گوی شناور شماره 2 پایانه میعانات گازی پارس جنوبی خبر داد و گفت: با انجام این مهم، ضریب ایمنی، زیست محیطی و عملیاتی پایانه پارس جنوبی افزایش چشمگیری یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی گفت: با توجه به اهمیت تولید پایدار گاز کشور و صادرات میعانات گازی، آماده به کار بودن تجهیزات مرتبط با عملیات پهلودهی، بارگیری و اندازه گیری از مهمترین دغدغه های این پایانه بوده و همواره تأکید شده بود که با انجام تعمیرات به موقع و پیشگیرانه از بروز هرگونه تاخیر در عملیات پهلودهی و بارگیری نفت کش ها جلوگیری بعمل آید. سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: با تعویض هوز های مورد نظر از ایجاد هرگونه نشتی و آلودگی زیست محیطی جلوگیری به عمل می آید و همچنین با انجام این عملیات ضریب ایمنی تاسیسات و فرایند بارگیری افرایش یافت.

غلامحسین گرامی رئیس پایانه میعانات گازی پارس جنوبی اظهارداشت: هوزهای ذکر شده دراثر سپری شدن عمر مفید و همچنین فرسایش ماهیت عملیاتی پس از انجام بازرسی های لازم و بررسی عملکرد آنها تعویض سه شاخه هوز لاستیکی گوی شناور شماره 2 در دستور کار تیم عملیاتی و فنی این پایانه قرار گرفت. وی همچنین در مورد این عملیات توضیح داد: در ابتدا کاندنسیت درون هوزها در کشتی تخلیه گردید تا امکان تعویض هوز ها میسر گردد. ضمنا در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۵ با انجام یک عملیات ۱۲ ساعته سه شاخه هوز انتهایی در دو رشته هوز تعویض گردید و بلافاصله گوی شناور مذکور عملیاتی گردید تا ضمن رضایت مشتریان نفتی، پایداری و تولید مستمر گاز کشور در زمستان تحقق یابد.

هوز 6
هوز 5 هوز 1

(شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱) ۱۳:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید