شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۵۱
IOTC

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی روز مهندس را تبریک گفت

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی روز مهندس را تبریک گفت

عباس غریبی سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی فرا رسیدن روز مهندس را به تمامی کارکنان صنعت نفت بویژه کارکنان تلاشگر شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران،،متن پیام عباس غریبی سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران به شرح ذیل می باشد:

 

مهندسین عزیز شرکت پایانه های نفتی ایران

با سلام و احترام

پنجم اسفند، زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی، مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت جایگاه مهندسی است. موعدی برای پاسداشت تفکر مهندسانی که توسعه ساز و تحول آفرین بوده‌اند و با تکیه بر اندیشه و عمل خود جامعۀ امروز را بهتر از گذشته ساخته‌اند.

بی شک، مهندسان این مرز و بوم با آگاهی کامل از نقش و تأثیر مهندسی در سازندگی و توسعه پایدار میهن اسلامی با اولویت سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت و تعالی کشور و رفاه و آسایش مردم و با رویکرد حفظ منابع برای نسل آینده و تقویت تمامی زیرساخت ها، خدمتی سرشار از تعهد و صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
مهندسان تلاشگر شرکت پایانه های نفتی ایران نیز با عنایت به این اهداف بلند، با الهام از آموزش و پژوهش همراه با فعالیت‌های گروهی و حرفه‌ای و با استفاده از توان و تفکر خلاق و نوآورانه خود و بهره گیری از فناوری‌های ساخت داخل، همسو با رعایت مقررات مهندسی و اخلاق اسلامی و حرفه‌ای؛ دستاوردهای عظیم و ارزشمندی خلق کردند و راه توسعه و اعتلای نظام و صنعت بالنده نفت کشور را به سهم خود، هموارتر نمودند.

ضمن گرامیداشت و تبریک مجدد این مناسبت به تمامی تلاشگران خدوم شرکت پایانه های نفتی ایران، سلامتی، سربلندی و توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند منان خواستارم.

(جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱) ۰۶:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید