شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۱۱
IOTC

پیام تبریک سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت اعیاد شعبانیه

پیام تبریک سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت اعیاد شعبانیه

عباس غریبی، سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران طی پیامی حلول ماه مبارک شعبان و فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع) را تبریک و تهنیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام بدین شرح می باشد

بسمه تعالی 

طلوع ماه فرخنده شعبان المعظم مزین است به میلاد با سعادت سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، حضرت ابالفضل العباس و همچنین سید الساجدین حضرت امام زین العابدین (ع) و حضرت صاحب الامر (عج)، فرصت مغتنمی برای اندیشیدن به راه نورانی سیره اهل بیت (علیهم السلام) است.

بدون شک آزادگی، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای مؤمن و انقلابی است که از فرهنگ عاشورا الگو می‌گیرند و با رشادت از ایران اسلامی دفاع می‌کنند. این سربلندی و عزت نیز مرهون ایثارگری‌ها، مجاهدت‌ها و ازخودگذشتگی‌های جانبازان عزیز و صبور می باشد.

اینجانب ضمن پاسداشت همه سلحشوری‌ها و فداکاری‌های پاسداران انقلاب اسلامی و جانفشانی‌ها و استقامت جانبازان سرافراز و آزادگان غیور، ایام خجسته شعبانیه و مناسبت‌های فرخنده این ماه را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام عظمای ولایت و همکاران محترم در شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و اقتدار و بالندگی برای ایران عزیز اسلامی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
 
(پنج شنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱) ۱۵:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید