یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۱۴
IOTC
به مناسبت عید مبعث

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران با امام جمعه جزیره خارگ دیدار کرد

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران با امام جمعه جزیره خارگ دیدار کرد

به مناسبت عید سعید مبعث عباس غریبی سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران با حجت الاسلام و المسلمین محمود کارگر نماینده ولی فقیه و امام جمعه جزیره خارگ دیدار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، (یکشنبه 30 بهمن ماه) در این دیدار عباس غریبی، سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران ضمن تبریک عید سعید مبعث عید مهربانی و رحمت، ۲۷ رجب سالروز برانگیخته شدن پیامبر عظیم الشأن اسلام را یکی از روزهای بزرگ خدا و در حقیقت روز برکت و رهایی انسان از ظلمت، سرگردانی و جهل و لحظه ظهور آزادی انسان دانست.

ایشان در ادامه، گزارشی از فعالیت‌ها و ماموریت شرکت پایانه های نفتی ایران و خدماتی که صنعت نفت در جزیره خارگ انجام شده را بیان کردند.

غریبی به نقش مهم شرکت پایانه های نفتی ایران در زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران اشاره و گفتند: شرکت علاوه بر وظیفه سازمانی و صنعتی خود، توجه ویژه ای به محیط پیرامونی دارد و در انجام مسئولیت های اجتماعی و رفع مشکلات مردم جزیره خارگ همواره پیش قدم بوده است.

 

در این دیدار امام جمعه جزیره خارگ نیز با تبریک عید مبعث، از دغدغه مندی مدیران نسبت به انجام وظیفه سازمانی و حل مشکلات مردم اظهارقدردانی و تشکر کرد.

 

حجت الاسلام کارگر افزود: کارکنان صنعت نفت و به ویژه کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران که در شرایط سخت آب و هوایی و در مناطق عملیاتی با روحیه جهادی و انقلابی برای صیانت از تولید نفت و گاز تلاش می کنند و در مسیر توسعه کشور گام برمی دارند حمایت از این سرمایه های ارزشمند لازم و ضروری می باشد.

 

وی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، اهالی خارگ و کارکنان شریف صنعت نفت با مقاومت غیرتمندانه خود، برگ‌هایی پرافتخار در دفتر تاریخ به ثبت رساندند که تا همیشه، این ایثارگری ها به یادگار خواهد ماند.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه جزیره خارگ افزود: با همدلی و انجام کارهای جهادی تلاش خود را مضاعف کنیم تا مشکلات مردم منطقه کمتر و در نهایت برطرف گردند.

 

حجت الاسلام کارگر تصریح نمود: در شرایط فعلی کشور صنعت نفت در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور می باشد و تلاش های این مجموعه بی نظیر و ستودنی می باشد.

 

غریبی+ امام جمعه خارگ 1

 

غریبی+ امام جمعه خارگ 5
غریبی+ امام جمعه خارگ 3

غریبی+ امام جمعه خارگ 4

غریبی+ امام جمعه خارگ 6

(یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱) ۱۹:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید