شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۱۱
IOTC

فرایند های کاری سازمان بایستی در بستر فناوری و با هدف کاهش هزینه ها و افزایش سرعت عمل انجام شود

فرایند های کاری سازمان بایستی در بستر فناوری و با هدف کاهش هزینه ها و افزایش سرعت عمل انجام شود

در نشستی با حضور عباس غریبی سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران روسا و کارشناسان مسائل و چالش های حوزه ICT شرکت بررسی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی گفت: جامعه جهانی در عصری به سر می برد که در آن اطلاعات و دانش را سرمایه اصلی و عامل اساسی رشد و توسعه یک جامعه می شناسد، فن آوری اطلاعات در پیوند بین فعالیتهای مختلف یک سازمان و نیز فعالیتهای بین سازمانی منطقه ای و بین المللی نقش اساسی دارد. استفاده از فناوری اطلاعات در دنیای امروز، ضامن بقا و تداوم فعالیتهای یک سازمان است و بدون بهره مندی از آن نه تنها امکان استفاده از روش های نوین در سازمان فراهم نمی شود بلکه امکان رقابت با سازمان های دیگر نیز از میان خواهد رفت.

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: حوزه ICT بر تمام مجموعه های شرکت تاثیر مستقیم دارد و فرایند های کاری بایستی در بستر فناوری و با هدف کاهش هزینه ها و افزایش سرعت عمل انجام شود، اکثر مسائل شرکت را می توان به وسیله سیستمی کردن فرآیندها مرتفع نمود، کمبود نیروی انسانی را در قالب سیستمی کردن فرآیند ها و فعالیت ها می توان جبران نمود.

گفتنی است، نشست بررسی چالش‌های حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور عباس غریبی سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران، سیدمحمدجواد موسوی رئیس پایانه نفتی خارگ، ابوالحسن عزیزی رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات و رییس و کارشناسان مخابرات و فناوری اطلاعات برگزار شد.


نشست + فناوری اطلاعات  10
نشست + فناوری اطلاعات  9
نشست + فناوری اطلاعات  8
نشست + فناوری اطلاعات  7
نشست + فناوری اطلاعات  6
نشست + فناوری اطلاعات  5
نشست + فناوری اطلاعات  4
نشست + فناوری اطلاعات  3
نشست + فناوری اطلاعات  2
نشست + فناوری اطلاعات  1

(جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱) ۱۷:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید