شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۱۱
IOTC
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

خدمات و تلاش های کارکنان صنعت نفت در جزیره خارگ یک نوع جهاد است

خدمات و تلاش های کارکنان صنعت نفت در جزیره خارگ یک نوع جهاد است

عباسعلی کدخدایی عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو حقوقدان شورای نگهبان با استقبال عباس غریبی سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران و مسئولان شهری صبح امروز وارد جزیره خارگ شد و در ادامه از تاسیسات پایانه خارگ بازدید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران اظهارداشت: جزیره خارگ به عنوان یکی از مناطق مهم راهبردی کشور است و کارکنان صنعت نفت در این منطقه عملیاتی با صمیمیت و همدلی و با روحیه جهادی در پیشبرد اهداف عالیه کشور نقش آفرین می باشند.  

غریبی افزود: شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یکی از شرکتهای تابعه شرکت ملی نفت ایران و به سازمانی عملیاتی ،فنی، تخصصی و حرفه ای که در حوزه های ذخیره سازی ، اندازه گیری، ارائه خدمات آزمایشگاهی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی و خدمات دریایی فعالیت می کند که ماموریتش را در پنج منطقه عملیاتی و چهاراستان کشور به صورت ایمن،مطابق با استاندارد های بین المللی و به موقع انجام می دهد.

وی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان شرکتی فنی و عملیاتی با وجود وظایف ذاتی خود، به محیط پیرامون به‌عنوان بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت همواره توجه داشته است.

غریبی با بازدید محسن خجسته مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد و افزود: حضور ایشان در این جزیره پر خیر و برکت بوده و مصوبات خوبی داشت که امیدواریم با پیگیری هایی که انجام خواهد شد شاهد تحولات بزرگی در خدمت رسانی به مردم و کاهش مشکلات در منطقه باشیم.

 کدخدایی در ادامه با همراهی سید محمدجواد موسوی رییس پایانه نفتی خارگ از اسکله شرقی این پایانه بازدید کردند.

رییس پایانه نفتی خارگ گفت: کارکنان صنعت نفت در این پایانه و سایر مناطق عملیاتی شرکت با روحیه جهادی که دارند همواره در راستای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام ماموریت های صنعت نفت تلاش می کنند و دراین سال ها با وجود تحریم های ظالمانه رکوردهای خوبی در زمینه فعالیت های مرتبط با صادرات نفت خام و میعانات گازی  و در حوزه های مختلف تعمیراتی با تکیه بر ساخت داخل تجهیزات کارهای بزرگی را به سرانجام رسانده اند.

سید محمدجواد موسوی در ادامه افزود: حضور شما در بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور مایه دلگرمی و قوت قلب می باشد.

 

عباسعلی کدخدایی عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در آستانه سالگرد یوم الله ۲۲ بهمن توفیقی حاصل شد تا خدمت عزیزان و خدمتگزاران حوزه صادرات نفت در جزیره خارگ برسیم.

وی افزود: خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه این عزیزان در این جزیره یک نوع جهاد است و ارزش این تلاشها همانند دوران جنگ تحمیلی بالا و غیر قابل وصف است. 

کدخدایی تاکید کرد: به نوبه خود از یکایک این عزیزان که خادم مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند تشکر و قدردانی می نمایم و قطعاَ این جهاد در نزد خداوند بزرگ ثبت است و تمام عزیزان ماجور به اجر الهی می باشند.

 

بازدید کدخدایی

بازدید کدخدایی

بازدید کدخدایی

بازدید کدخدایی

کدخدایی 16  
کدخدایی 14
کدخدایی 13
کدخدایی 12
کدخدایی 11  
کدخدایی 8  
کدخدایی 6

کدخدایی 2
کدخدایی 1

(جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱) ۱۵:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید