شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۵۶
IOTC

افتتاح پروژه تعمیرات اساسی واحد شماره یک نیروگاه بزرگ خارگ

افتتاح پروژه تعمیرات اساسی واحد شماره یک نیروگاه بزرگ خارگ

عباس غریبی در آیین افتتاح نیروگاه گفت: در راستای چشم انداز، ماموریت، اهداف و برنامه های سازمانی و به منظور حفظ تولید پایدار برق پایانه نفتی خارگ تعمیرات اساسی واحد شماره یک نیروگاه بزرگ خارگ با موفقیت به انجام رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به موقعیت استراتژیک جزیره خارگ اظهارداشت: موقعیت استراتژیک و حیاتی آن و عدم اتصال به شبکه سراسری، ایجاب می کند که از منظر پایداری در تامین برق و آب بسیار مورد توجه قرار گیرد.

 

عباس غریبی افزود: با توجه به فرا رسیدن زمان انجام تعمیرات اساسی واحد شماره یک نیروگاه بزرگ خارگ به علت افزایش ساعت کارکرد، اقدامات لازم جهت اجرای کار از طریق برون سپاری در دستور کار مدیریت امورفنی شرکت قرار گرفت.

 

وی هدف از اجرای پروژه را پایداری در تامین انرژی در تاسیسات صنعتی، مسکونی و همچنین در حوزه مسئولیت های اجتماعی برشمرد و تصریح نمود: اجرای این پروژه درطی مدت چهارماه و با هزینه ای بالغ بر یک میلیون یورو تامین کالا و 25 میلیارد ریال در اجرای پروژه انجام شد.

 

غریبی به تامین آب پایدار در جزیره خارگ نیز اشاره کرد و افزود: یکی از اولویت های اصلی راه اندازی کارخانه RO می باشد که باید سریعتر در دستور کار قرار و راه اندازی گردد که اطمینان خاطری در زمینه تامین آب داشته باشیم.

 

افتتاح نیروگاه  7
افتتاح نیروگاه  5
افتتاح نیروگاه  4
افتتاح نیروگاه  3
افتتاح نیروگاه  2

افتتاح نیروگاه  9
افتتاح نیروگاه  8

(جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱) ۱۳:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید