یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۴۱
IOTC

مدیریت امورفنی، پشتیبانی موفق در انجام ماموریت های شرکت

مدیریت امورفنی، پشتیبانی موفق در انجام ماموریت های شرکت

در نشستی و با حضور سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران موانع و چالشهای حوزه مدیریت امور فنی مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی گفت: همکاران مجموعه امورفنی افرادی پرکار و کم توقع هستند آنها همگی آماده به کار و منتظر اجرای عملیات هستند.

 

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: این مجموعه در زمان تحریم علیرغم همه کمبودها خوش درخشیدند چرا که اکثر تجهیزات شرکت عمدتاً ساخت کشورهای خارجی و پشتیبانی فنی از این تجهیزات اوج هنر این مجموعه می باشد.  
 
وی ادامه داد: این مدیریت با کمک و توانمندی شرکت های داخلی دانش بنیان توانستند همه تاسیسات شامل خطوط لوله، پهلوگاه ها، کارخانه آب و برق و نیروگاه را  آماده به کار و در مدار نگه دارند.

 

غریبی افزود: به عنوان یک شرکت فنی، تخصصی و عملیاتی با توجه به مسئولیت سنگین در زمینه ذخیره سازی، اندازه گیری و صادرات نفت خام و میعانات گازی و نقش مهم آن در زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران، همواره حفظ پایداری تولید و ارتقاء توانمندی های خود در زمینه به روز رسانی تجهیزات و آماده سازی شرایط عملیاتی برای پشتیبانی و افزایش تولید و صادرات نفت خام را در دستور کار داریم. 

وی تاکید کرد: استراتژی من شناسایی وضع موجود، ارزیابی و رفع مسائل و مشکلات سازمان می باشد، ارتباط بین صف و ستاد را تقویت می کنیم که این ارتباط باعث مرتفع شدن نیازهای متقابل شود که همه این تلاش ها منتج به دستیابی به اهداف تعیین شده خواهد شد.

در این نشست روسا و کارشناسان مدیریت امورفنی نقطه نظرات خود را در زمینه مهمترین برنامه ها، چالش ها، نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدات مطرح نمودند.

 
نشست + امورفنی 12
نشست + امورفنی 11
نشست + امورفنی 10

 

نشست + امورفنی 3

نشست + امورفنی 14
نشست + امورفنی 13
نشست + امورفنی 9
نشست + امورفنی 8
نشست + امورفنی 7
نشست + امورفنی 6
نشست + امورفنی 5
نشست + امورفنی 4

نشست + امورفنی 1

 
(چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱) ۱۷:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید