شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۳۵
IOTC
با حضور سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران؛

چالش‌های پیش روی حراست در شرکت پایانه های نفتی ایران بررسی شد

چالش‌های پیش روی حراست در شرکت پایانه های نفتی ایران بررسی شد

در نشستی با حضور عباس غریبی سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران، بهمن موسوی رییس حراست، سیدمحمدجواد موسوی رییس پایانه نفتی خارگ، روسا و کارشناسان نشست هم اندیشی در خصوص مشکلات و چالش‌های موجود در حراست برگزار گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی گفت: حراست به واسطه نقش، رسالت و جایگاهی که در سازمان دارد، یکی از واحدهای مهم و محوری محسوب می‌شود.

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: حفاظت و حراست از منابع، زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات، حفظ نظم و انضباط، شناسایی مسائل و چالشها، اقدامات امنیتی و.... تنها بخش کوچکی از خدمات و رسالت خطیر حوزه حراست است که گویای نقش مهم و حساس آنان در شرکت می باشد.

غریبی تاکید کرد: می بایست نسبت به اجرای طرح امنیتی و ارتقا آن و صیانت موثر از سرمایه های انسانی، افزایش سطح حفاظت از دارایی های فیزیکی با استفاده از طرح ها و فن آوریهای نوین حفاظت فیزیکی و الکترونیکی در اماکن و تاسیسات، حفاظت و نظارت هوشمند از حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات، شبکه های صنعتی، اسناد و مدارک، توسعه کمی و کیفی آموزشهای حراستی و مشاغل حساس مبتنی بر مهارت افزایی و تقویت توانمندیهای تخصصی، پیگیری بازآرائی ساختار سازمانی حراست و رعایت اصل تقدم پیش بینی، پیشگیری و آگاه سازی در اقدامات حفاظتی و صیانتی در سازمان باید تلاش خود را مضاعف نماییم و با پیگیری مستمر و مسئولیت پذیری در اجرای وظایف میتوان به موارد مطرح شده دست یافت و همه مدیران و روسای ادارات بایستی اینگونه اقدام را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.  

گفتنی است در این نشست روسا و کارکنان حراست به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در راستای انجام رسالت و وظایف خطیر حوزه حراست پرداختند.

 

جلسه+حراست 1

جلسه+حراست 6
جلسه+حراست 5
جلسه+حراست 4
جلسه+حراست 3
جلسه+حراست 2

 
(سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱) ۲۱:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید