شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۲۴
IOTC

برگزاری مراسم ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر در پایانه نفتی خارگ

برگزاری مراسم ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر در پایانه نفتی خارگ

همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی (ع)، جشن میلاد اسوه عدالت، با هدف بزرگداشت روز مرد، به همت روابط عمومی پایانه نفتی خارگ برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، این مراسم با مولودی خوانی سجاد مرادی و سخنرانی حجت الاسلام اسماعیل سواری برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سواری ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، به ذکر احادیثی در باب منزلت مولی‌ الموحدین حضرت‌علی (ع) از کلام پیامبر اکرم (ص) پرداخت.

وی افزود: بی تردید حضرت علی علیه السلام یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

سواری ادامه داد: شجاعت، مردانگی، عدالت و نمونه همسری مهربان برای حضرت فاطمه (س) از ویژگی‌های بارز حضرت امام علی (علیه السلام) است و به همین دلیل است که روز ولادت ایشان به نام روز مرد  نامگذاری شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم، به میمنت این شب به تمامی کودکان حاضر در این جشن هدایایی تقدیم و همچنین به آقایانی که نام یکی از اسماء مولی‌الموحدین حضرت علی‌ بن ابیطالب(ع) شامل (علی، امیر) بودند جوایزی اهداگردید.

 

جشن 10
جشن 9
جشن 8
جشن 7

جشن 6
جشن 5
جشن 4
جشن 3
جشن 2
جشن 1

جشن 18
جشن 17
جشن 16
جشن 15
جشن 14
جشن 13
جشن 12
جشن 11
(جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱) ۲۰:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید