شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۵۱
IOTC

نشست بصیرتی بمناسبت ایام الله دهه فجر با محوریت جهاد تبیین در جزیره خارگ برگزار شد

نشست بصیرتی بمناسبت ایام الله دهه فجر با محوریت جهاد تبیین در جزیره خارگ برگزار شد

به همت ستاد بزرگداشت دهه فجر پایانه نفتی خارگ، نشست بصیرتی با محوریت جهاد تبیین در مسجد ولی عصر (عج) جزیره خارگ برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در این نشست که (13 بهمن ماه)  با حضور جمعی از بانوان برگزار شد،حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل سواری به تشریح و بیان اهمیت جهاد تبیین در حوزه های مختلف پرداخت.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، جهاد تبیین را مهم برشمرد و با بیان مصادیقی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی امروزه قادر به استفاده از ابزارهای گذشته خود نیستند و برای رسیدن به اهداف خود به موانع بزرگی برخورد کرده‌اند و بر همین اساس به سمت تحریم و وارونه جلوه دادن حقایق و سیاه نمایی اقدامات موفق دولت رفته است و در عرصه رسانه دشمن عملیات روانی را پیگیری می‌کند که نیازمند تبیین و روشن‌گری است.

سواری ادامه داد: جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری (مدظله) بعنوان یک فریضه فوری و مهم مطرح شده و همه باید برای تحقق آن مشارکت و احساس تکلیف کنند. 

وی ضمن تبریک دهه مبارک فجر این ایام را بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد امید و نشاط در میان مردم دانست.

تببین 4
تببین 3

 
(جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱) ۱۱:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید