پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۵۸
IOTC
چهارشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۳۰۲
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

بانوان شاغل در ستاد شرکت پایانه های نفتی ایران تجلیل شدند

در آیینی به مناسبت ولادت فرخنده حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز مادر و زن، بانوان شاغل در ستاد شرکت پایانه های نفتی ایران تجلیل شدند

بانوان شاغل در ستاد شرکت پایانه های نفتی ایران تجلیل شدند
به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، چهارشنبه ( 28 دی ماه ) جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و آیین گرامیداشت روز زن و مقام مادر با حضور عباس اسدروز مدیرعامل، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن اداوی مشاور فرهنگی مدیرعامل و رییس ستاد اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی نفت ایران، مدیران، مشاور امور بانوان و خانوادۀ شرکت و جمعی از بانوان شاغل درستاد تهران برگزار شد.

 

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در این آیین با تبریک خجسته میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام(ص)، روز زن و مقام مادر به ویژگی های زندگی شخصی و اجتماعی حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت.

عباس اسدروز به نقش و جایگاه مهم زن در خانواده و محیط اجتماعی اشاره کرد و گفت: وجود و حضور زن در استحکام بخشی و پیشرفت زندگی بسیار مؤثر است.

وی افزود: بانوان شاغل در شرکت جدا از وظیفه بزرگ همسری، مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در حوزه های مختلف اداری و در بخش های مختلف شرکت نقش مهمی ایفا کنند که این خود نشان از پشتکار، وظیفه شناسی و دلسوزی درانجام امور محوله آنان دارد.

اسدروز تاکید کرد: میلاد سراسر نور و پربرکت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) به ما یادآوری می‌کند تا مقام زنان و مادران این سرزمین بزرگ را ارج نهیم و فرصتی است تا از زحمات و تلاش های شما بانوان همکار هم تقدیر نماییم.

 

در این آیین که به همت روابط عمومی و بسیح ثامن الائمه شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات بانوان شاغل، توسط مدیرعامل تقدیر شد.

روز زن 16
 

روز زن 25
روز زن 18

روز زن 26
روز زن 23
روز زن 20
روز زن 19
روز زن 17
روز زن 14
روز زن 13
روز زن 12
روز زن 11
روز زن 10
روز زن 9
روز زن 8
روز زن 7
روز زن 6
روز زن 5
روز زن 4
روز زن 3
روز زن 2
روز زن 1

روز زن 29
روز زن 28
روز زن 27
روز زن 24
روز زن 22
روز زن 21
روز زن 15

روز زن 31
روز زن 30

(چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱) ۱۶:۲۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید