چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۰۱
IOTC
دوشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۸:۴۶
سرویس : عسلویه
کد خبر : ۵۲۹۹
گزارشگر : ۲۹
سرویس عسلویه

مراسم گرامیداشت روز زن و مقام مادر در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی برگزار شد

همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم بزرگداشت مقام زن و تجلیل از بانوان شاغل و همسران کارکنان در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی برگزار شد.

مراسم گرامیداشت روز زن و مقام مادر در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مراسم بزرگداشت روز زن و تجلیل از پرسنل خانم وهمسران کارکنان پنج شنبه(22 دی ماه) با حضور غلامحسین گرامی رییس پایانه میعانات گازی پارس جنوبی، عباس سلیمانی مدیر خدمات پشتیبانی و روسای ادارات در سالن ورزشی پایانه میعانات گازی پارس برگزار شد.

غلامحسین گرامی رییس پایانه میعانات گازی پارس جنوبی با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و تبریک روز زن و روز مادر تاکید کرد: روزی که به نام روز زن و روز مادر نامگذاری شده روز مبارکی است، زیرا مزین به نام مبارک دختر گرامی رسول الله، سرور زنان جهان و الگویی بی نظیر، از زنان جامعه اسلامی است و این خود گویای اصلی ترین ارزش هایی است که زن و مادر در جامعه ما دارد. در این روز باید قدردانی کنیم از تلاش های آنها در محل کار، خانواده و‌اجتماع؛ چراکه کاری بزرگی بر دوش زنان است.

در ادامه عباس سلیمانی مدیر خدمات پشتیبانی گفت: امروز با پیشرفت علم و کسب مهارتهای لازم توسط زنان پرتلاش، نگاهها به حضور و جایگاه زن در جامعه تغییر یافته و شما زنان و مادران با پذیرش تعهد، تخصص و با تبعیت از مکتب حضرت زهرا (س) در عرصه های مختلف فنی و تخصصی در سخت ترین شرایط مقتدرانه حضور یافتید وثابت کردید در بسیاری از مسئولیت ها دوشادوش دیگران می توانید فعالیت کنید و این جای بسی خرسندی است.

وی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این برنامه قول مساعد دادند، جهت ایجاد فضای مفرح و تقویت روحیه کارکنان، حمایت بیشتری از برگزاری مراسمات فرهنگی در این پایانه صورت پذیرد.

در پایان این مراسم از بانوان شاغل و همسران کارکنان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

روز زن پارس جنوبی 18
روز زن پارس جنوبی 17
روز زن پارس جنوبی 8
روز زن پارس جنوبی 2

روز زن پارس جنوبی 16
روز زن پارس جنوبی 14
روز زن پارس جنوبی 12
روز زن پارس جنوبی 7
روز زن پارس جنوبی 3

روز زن پارس جنوبی 15
روز زن پارس جنوبی 11
روز زن پارس جنوبی 6

روز زن پارس جنوبی 13
روز زن پارس جنوبی 10
روز زن پارس جنوبی 9
روز زن پارس جنوبی 5
روز زن پارس جنوبی 4
روز زن پارس جنوبی 1

(دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱) ۱۸:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید