یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ ۰۸:۴۷
IOTC

نقش آموزش منابع انسانی در موفقیت سازمان ها بسیار کلیدی می باشد

نقش آموزش منابع انسانی در موفقیت سازمان ها بسیار کلیدی می باشد

مدیرمنابع انسانی شرکت پایانه های نفتی ایران اظهارداشت: شرکت پایانه های نفتی ایران در حوزه مدیریت منابع انسانی با تاکید عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت، بخش عمده فعالیت های خود را بر تقویت و افزایش دانش و مهارت کارکنان متمرکز نموده است و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی را در اولویت قرار داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، علیرضا کندرانی گفت: آموزش همواره به عنوان ابزاری کارآمد، در جهت بهبود کیفیت عملکرد و حل مسائل سازمان ها مد نظر قرار دارد و فقدان آن نیز یکی از چالشهای اساسی و حاد هر سازمان می باشد. بدین جهت به منظور آماده سازی سرمایه های انسانی شرکت، بهسازی و بهره گیری هر چه مؤثرتر از این سرمایه ها، بی شک آموزش یکی از مهم ترین و مؤثرترین تدابیر برای بهبود امور به شمار می رود.

مدیرمنابع انسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: با توجه به اهمیت و نقش راهبردی شرکت پایانه های نفتی ایران در صادرات نفت و فرآورده های نفتی کشور و حفظ زنجیره ارزش تولید نفت کشور، برگزاری دوره های آموزشی با رویکرد آموزش شایستگی محور  جهت ارتقای دانش پایه مدیریتی و افزایش سطح آگاهی فنی و عملیاتی کارکنان شرکت در دستور کار می باشد.
وی افزود: توانمندسازی کارکنان عملیاتی شرکت از طریق برگزاری دوره های آموزشی فنی، عملیاتی و آموزشهای دریایی مورد نیاز در مرکز آموزش علوم و فنون دریایی پایانه نفتی خارگ با بالاترین کیفیت ارایه می گردد.
ایشان ادامه داد: در شش ماهه نخست سال جاری دوره های دریایی راهنمای درجه3، شبیه ساز رادار و آرپا عملیاتی، کاربری سامانه نقشه های الکترونیکی و اطلاعات سطح عملیاتی و مدیریتی، ایمنی چهارگانه، باز آموزی مهارت شناور بقا و قایق های نجات، اطفای حریق برگزار و گواهینامه های شایستگی صادر شد.
مدیرمنابع انسانی شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح نمود:  در این راستا تاکنون 57 دوره شغلی، 9 دوره در حوزه  اچ اس ای، ۱۸ دوره عمومی  و 12 دوره زبان عمومی برگزار شده است.

 

آموزش 4
آموزش 3
آموزش 2
آموزش 1

آموزش 8
آموزش 7
آموزش 6
آموزش 5

(سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱) ۰۸:۳۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید