جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۷:۱۲
IOTC
پنج شنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۷:۲۶
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۲۸۹
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

تلاطم دریا نمی تواند خللی در ماموریت شرکت پایانه های نفتی ایران ایجاد کند

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت : در راستای سیاست های راهبردی وزارت نفت در زمینه ذخیره سازی و صادرات نفت خام در جزیره خارگ با وجود هوای طوفانی و مواج بودن دریا تمامی عملیات توسط کارکنان حرفه ای و فنی این شرکت از جمله پهلودهی نفتکش ها و اندازه گیری و بارگیری نفت خام به صورت شبانه روزی در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود .

تلاطم دریا نمی تواند خللی در ماموریت شرکت پایانه های نفتی ایران ایجاد کند
به گزارش پایگاه اطلاع شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز اظهارداشت: به دنبال بارندگی شدید و مواج شدن دریا در خلیج فارس و پایانه نفتی خارگ، کارکنان شاهراه صادرات نفت ایران در حالت آماده باش درآمدند.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: با هماهنگی های بعمل آمده و پیش بینی سازو کارهای مناسب طوفان و بارش شدید باران هیچ گونه خللی در پهلوگیری نفتکش ها در اسکله های پایانه خارگ ایجاد نکرد. 
اسدروز تاکید کرد: تلاشگران مدیریت عملیات شرکت در کنارسایرادارات عملیاتی با توان علمی و تخصصی نقش مهمی در انجام ماموریت اصلی شرکت در قالب دریافت، ذخیره‌سازی، صادرات و عملیات پهلودهی و جداسازی نفتکش بر عهده دارند و همواره توانسته اند در راستای پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور نقش آفرین باشند.

 

صادرات  6
صادرات  5
صادرات  4
صادرات  2
صادرات  1
(پنج شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱) ۱۷:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید