شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۰۹
IOTC
برای استمرار و پایداری تولید گاز در فصل سرد سال انجام شد

پهلودهی، برداشت و صادرات همزمان چهار نفتکش میعانات گازی

پهلودهی، برداشت و صادرات همزمان چهار نفتکش میعانات گازی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از پهلودهی ۴ نفتکش به طور همزمان در پارس جنوبی خبر داد و گفت: این عملیات با موفقیت، نخستین بار و به منظور جلوگیری از اختلال در تولید گاز کشور بویژه در فصل سرد سال انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز با اشاره به اهمیت تولید پایدارمیعانات گازی از میادین مشترک درپارس جنوبی اظهار کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران به منظور جلوگیری از اختلال در تولیدپایدار گاز کشور بویژه در فصل سرد سال وهمچنین ایفای تعهدات فروش میعانات گازی با هدف مشتری مداری، اقدام به پهلودهی همزمان چهار نفتکش کرد.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان این که این عملیات، نخستین بار در منطقه پارس جنوبی انجام شده است، تصریح کرد: در این عملیات با استفاده از چهار فروندگوی شناورمستقر در سایت یک و دو پارس جنوبی به طور همزمان از زمان نصب گوی شناور شماره ۴ در منطقه کنگان (سایت دو) انجام شد.
اسدروز تاکید کرد: جا دارد از کارکنان پایانه میعانات گازی پارس جنوبی که به صورت شبانه‌روزی در جهت جلوگیری از هرگونه توقف تولید پایدار گاز کشور فعالیت می نمایند، تشکر و قدردانی نمایم.
 
(جمعه ۲ دی ۱۴۰۱) ۲۰:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید