شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۳۲
IOTC
در راستای حفظ و ارتقای سطح سلامت کارکنان

اندازه گیری و ارزیابی عوامل زیان آور محیط کار در پایانه های نفتی ایران

اندازه گیری و ارزیابی عوامل زیان آور محیط کار در پایانه های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: HSE شرکت پایانه های نفتی ایران در راستای حفظ و ارتقای سطح سلامت کارکنان، عوامل زیان آور محیط کار را از طریق شرکت های ذی صلاح در زمینه خدمات بهداشت حرفه ای، در مناطق عملیاتی شرکت اندازه گیری و ارزیابی می نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز  اظهار داشت :با توجه به اینکه اپیدمی ویروس کرونا در دو سال گذشته  که منجر به صرف انرژی و وقت اکثر نیروی انسانی HSE جهت مقابله با بیماری مذکور شده بود، این پروژه تا حدودی متوقف شده بود که خوشبختانه در سال جاری با عنایت به اهداف متعالی سازمان و  با همت مضاعف همکاران اداره HSE از سر گرفته شد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به اینکه مجوز پروژه اندازه گیری عوامل زیان آور از شرکت ملی نفت اخذ شده ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان HSE پایانه خارگ بیان داشتند: عوامل زیان آور روشنایی محیط کار،صدا به روش دزیمتری، عوامل شیمیایی و پارامترهای تهویه هوای محیط کار در واحدهای مختلف پایانه نفتی خارگ اندازه گیری و ارزیابی شد.

وی ادامه داد : در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی هم  پیمانکار تعیین و از اوایل آذرماه سال جاری اندازه گیری ها آغاز گردیده است، همچنین با توجه به واگذاری عملیات بارگیری زمینی به پایانه میعانات گازی پارس جنوبی ، در این بخش نیز عوامل زیان آور اندازه گیری خواهد شد تا خطرات و آسیب های شغلی همکاران به حداقل برسد.

اسدروز در ادامه ضمن اشاره به انجام پروژه اندازه گیری و ارزیابی عوامل زیان آور محیط کار در پایانه نفتی شمال پس از اخذ مجوز از شرکت ملی نفت ایران، افزودند: که این مهم هم اکنون در مرحله انتخاب و عقد قرارداد با پیمانکار می باشد .

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد : با توجه به اینکه همکاران در دفاتر ستادی اغلب مشغول کار اداری بوده و به دلیل نشستن های غیراصولی و  طولانی مدت،  دچار مشکلات مزمن عضلانی اسکلتی هستند لذا اندازه گیری عامل زیان آور ارگونومیک در الویت بوده و شروع این پروژه در ستاد ،با برگزاری یک دوره آموزشی تخصصی در این زمینه خواهد بود .

اسدروز هدف از  شناسایی و ارزیابی عوامل زیان آور محیط کار را پیشبرد اهداف ایمنی و بهداشت دانستند که  نتایج آن منجر به اقدامات اصلاحی و کنترلی در راستای بهبود شرایط محیط کار و به حداقل رساندن اثرات عوامل زیان آور محیط کار می گردد .

 وی ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان  HSE شرکت پایانه های نفتی ایران تاکید کرد: همه کارکنان جهت حفظ سلامتی فردی و شغلی با اداره HSE  همکاری لازم را داشته باشند.

hse 5

hse 4

hse 3

hse 6

 

hse 2

(چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱) ۱۳:۴۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید