یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۵۳
IOTC

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بمناسبت هفته پژوهش

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بمناسبت هفته پژوهش

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت هفته پژوهش پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ،عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی  هفته پژوهش را به تمامی پژوهشگران، دانش پژوهان و فرهیختگان کشور و به ویژه پژوهشگران حوزه صنعت نفت و شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک گفت.

                               "پژوهش و تحقیق یک مجاهدت علمی مستمر است."

 

با سلام 

نقش انکارناپذیر پژوهش در توسعه جوامع پیشرفته بر هیچ کس پوشیده نیست. در واقع پژوهش نقش کلیدی و مهمی را در خلق فناوری و شتاب دهی توسعه شرکت ها داشته و مهمترین عامل پیشرفت و توسعه سازمان است. از این رو دستیابی به توسعه همه جانبه، بدون بهره گیری مناسب از یافته های پژوهشی میسر نخواهد شد. 

نقش پژوهش در توسعه همه جانبه پایدار چنان برجسته و انکار ناپذیر است که بدون  تردید می توان آن را نیروی محرکه توسعه در تمامی حوزه ها دانست. لذا یکی از عناصری که همواره ضمن حفظ پویایی، آینده فعالیت سازمان را تضمین می نماید، پژوهش و فناوری می باشد  و در هر صنعتی حرکت به سمت خودکفایی جز با تلاش در راه پژوهش و فناوری حاصل نخواهد شد.

 بنابراین همواره مقوله پژوهش یکی از اساسی ترین نیازها برای نیل به پیشرفت و توسعه سازمان بوده و نوع و سطح فعالیت های پژوهشی یکی از شاخص های اصلی توسعه می باشد. 

در این راستا شرکت پایانه های نفتی ایران نیز با امعان نظر به اهمیت پژوهش و نقش آن در توسعه سازمان و رفع موانع و مشکلات پیش رو و در راستای سیاست شعار سال 1401 با عنوان " سال تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین"  و آیین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی بالادستی از جمله آیین نامه "تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی در صنعت نفت" انجام پروژه های پژوهشی کاربردی به ویژه در حوزه فناوری و ساخت داخل تجهیزات مرتبط با فعالیت های تخصصی را سرلوحه کار خود قرار داده است و با انجام چندین پروژه کاربردی در حوزه طراحی و ساخت داخل تجهیزات و قطعات، پروژه های مهندسی معکوس و پروژه های مطالعاتی  خوشبختانه گام های موثری به سمت خودکفایی صنعت نفت برداشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، تلاش همه همکاران محترم پژوهشی شرکت پایانه های نفتی ایران را ارج نهاده، سلامتی، سعادت و مزید توفیقات یکایک دلسوزان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند منان خواستارم. امید است با ادامه این راه و انجام پروژه های پژوهشی کاربردی، زمینه ساز تحولی جدید در شرکت پایانه های نفتی ایران باشیم و با امعان نظر به اهداف پژوهشی مستتر در اسناد بالادستی صنعت نفت، در جهت اعتلا و رفع کمبودهای صنعت نفت کوشا باشیم. 

(چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱) ۱۰:۴۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید