یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۱۳
IOTC

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت روز حسابدار

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت روز حسابدار

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی فرارسیدن پانزدهم آذرماه"روز حسابدار" را به تمامی همکاران مدیریت امورمالی و حسابرسی شرکت تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام عباس اسدروز به شرح زیر می باشد:

 

همکاران محترم 

با سلام 

بدون تردید حرفه حسابداری و حسابداران، از طریق سیستم های اطلاعاتی حسابداری و مدیریت، نقش به سزایی در فرآیند تصمیم گیری و سیاست گذاری و همچنین اجرای دقیق برنامه های سازمان و نهادها دارند و نقش حسابداران به جهت ثبت منظم اطلاعات و عملیات مالی بیش از پیش تاثیرگذار خواهد بود.

به یقین هر آنچه به حساب و کتاب و عدد و رقم مربوط می شودچشم تیز می خواهد و دقتی بالا که اگر نباشدقطعا می تواند در سرنوشت مالی یک سازمان،شرکت یا نهاد اثرگذار باشد. از همین رو توجه به حوزه مالی و اختصاص یک روز در تقویم به حسابداران نشان از جایگاه ویژه آنان می باشد.

روز حسابدار مناسبتی برای تکریم و تجلیل از حسابداران و فرصتی برای توجه به حساسیت و اهمیت بالای این حوزه است. با عنایت به تلاش، همدلی و مشارکت فعال همکاران محترم مدیریت امورمالی و حسابرسی در مسیر کارآمدتر کردن امور و رعایت قوانین و مقررات، فرا رسیدن 15 آذر ماه را به تمامی همکاران محترم علی الخصوص همکاران محترم مدیریت امورمالی و حسابرسی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند منان عزت، سربلندی و توفیق روز افزون همگان را خواهانم.

(سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱) ۰۶:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید