چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ۰۲:۱۳
IOTC

چالش‌ها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه‌های نفتی بررسی شد

چالش‌ها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه‌های نفتی بررسی شد

در نشستی و با حضور مدیرعامل، مدیران و روسا چالش ها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، در نشستی با حضور عباس اسدروز مدیرعامل، مدیران و روسا چالش ها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی مورد بررسی قرار گرفت

عباس اسدروز گفت: مدیریت خدمات پشتیبیانی به عنوان یکی از مهمترین مدیریت های شرکت می باشد چرا که عملکرد این مدیریت همواره با رضایت کارکنان و خانواده های آن ها مرتبط می باشد و کوچکترین خللی در تامین رضایتمندی کارکنان موجب می شود که عملکردش تحت تاثیر قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: مهمترین ماموریت مدیریت خدمات پشتیبانی ارائه خدمات مستمر و پایدار در زمینه های رفاهی ، ورزشی ، فرهنگی – هنری ، مشاوره و روانشناختی، تعمیرات و بهسازی اماکن و مهمانسرا، عملیات تامین خودرویی و ماشین آلات در پشتیبیانی از فرایند عملیات است که شایسته است این مدیریت در راستای تحقق ماموریت خود نهایت تلاش را داشته باشد و همواره در ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی و همچنین تامین رضایتمندی و سلامت روحی و روانی کارکنان و خانواده های آنان به عنوان یک مدیریت سرآمد تلقی گردد.

در این نشست روسا و کارشناسان خدمات پشتیبیانی به ارائه مهمترین برنامه ها، چالش ها،نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدات پرداختند.

پشتیبیانی 10

پشتیبیانی 1
پشتیبیانی 9
پشتیبیانی 8
پشتیبیانی 7
پشتیبیانی 6
پشتیبیانی 5
پشتیبیانی 4
پشتیبیانی 3
پشتیبیانی 2


پشتیبیانی 12
پشتیبیانی 11

(یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱) ۱۰:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید