جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۷
IOTC
جمعه / ۱۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۲۵۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

پرستاران جزیره خارگ تجلیل شدند

همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها ) و روز پرستار، به همت شرکت پایانه های نفتی ایران و بیمارستان صنعت نفت خارگ، پرستاران جزیره خارگ تجلیل شدند.

پرستاران جزیره خارگ تجلیل شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، با توجه به حوزه مسئولیت های اجتماعی عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب (سلام الله علیها ) و روز پرستار پنج شنبه ( 10 آذرماه) از پرستاران های شاغل بیمارستان صنعت نفت در جزیره خارگ با حضور عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، حجت الاسلام کمالی نماینده ولی فقیه و امام جمعه خارگ و جمعی از مدیران و روسا تجلیل بعمل آمد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با تبریک میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها ) گفت: ایام منتصب هست به حضرت زینب کبری و بزرگداشت مقام پرستار، این ایام را خدمت برادران و خواهران و مجموعه کادر پزشکی تبریک عرض می نماییم.

عباس اسدروز ادامه داد: طبیعت و ذات بعضی از مشاغل با شغل های دیگر کاملاً متفاوت است مثل شغل پزشکی و زیر مجموعه های آن، اینها در واقع کارشان کار حرفه‌ای است و اخلاقشان اخلاق حرفه‌ای و این نشان می‌دهد که علاوه بر تخصص و دانش و تجربه در واقع پایبندی شان به اخلاق حرفه ای خیلی مهم است.

اسدروز به دوران سخت کرونا اشاره کرد وگفت: علیرغم اینکه در دوران کرونا رییس HSE  و چند نفر از همشهریانمان را ازدست دادیم اما با تلاش های و زحماتی که کار درمان در این جزیره کشیدند، مجموعه کادر پزشکی در جزیره خارگ که یک منطقه استراتژیک است سربلند بیرون آمدند.

اسدروز ادامه داد: در فرهنگ عمومی می گویند بیمار بودن بهتر از بیمارداری است، و این است که شغل این عزیزان پرستار شغل بسیار سختی است و اختصاص یک روز در سال به نام این عزیزان موید ارزش های رشته پرستاری است

وی یاد و خاطره شهید ندیم زاده و شهیده خراسانی از شهدای عرصه کرونا را گرامی داشت و افزود: این شهیدان در صف مقدم مبارزه با کرونا جان خودشان فدا کردند تا رنج و آلام دیگران را التیام بخشند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه جزیره خارگ نیز گفت: حضرت زینب (س) برای همه اقشار الگو هست و از جهات مختلف می شود به زندگی ایشان نگاه کرد، یک از جهات پرستاری است که خوب انجام داد و به همین مناسبت روز ولادت ایشان بنام روز پرستار نامگذاری شده است

موسی کمالی افزود: در بحث آزادی زنان که امروزه مباحثی دارد مطرح می‌شود، چه کسی آزاد تر از حضرت زینب (س) هست که وقتی برادرش می خواهد از مکه به سمت کوفه حرکت کند می آید از همسرش اجازه می گیرد و همسرش در مکه می ماند اما خودش با برادر راهی می شود این نشان از یک آزادگی است، اگرحضرت زینب آزاد نبود نمی توانست همراه برادرش برود.

امام جمعه جزیره خارگ ادامه داد: در بحث احترامی که انقلاب اسلامی به زن گذاشته و رشدی که زنها در این انقلاب کردند و  پیشرفت هایی که از جهات گوناگون علمی، پزشکی وهسته ای داشتند، در خود صنعت نفت چقدر خانم ها الان حضور دارند و در بخش‌های مختلف حضور دارند و این نشان می‌دهد که در زمینه رشد و مقدمات پیشرفت آنها مهیا شده، این جفا است درحق انقلاب که بگویم برای زنان آزادی نیست.

حجت الاسلام کمالی تاکید کرد: پرستاران خانم و آقا در این جزیره در کنار صنعت نفت حضور بسیار پررنگی دارند، در واقع حضور پرستاران و کادر درمان مایه دلگرمی است هم برای صنعت نفت، نیروهای نظامی و هم برای مردم و این قابل تقدیر و ستایش است


پرستار 15
پرستار 14
پرستار 13
پرستار 8
پرستار 6
پرستار 1

پرستار 22

پرستار 17
پرستار 16

پرستار 12
پرستار 21

پرستار 20

پرستار 11
پرستار 10


پرستار 5
پرستار 4

پرستار 9
پرستار 3

پرستار 2

پرستار 7

(جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱) ۱۵:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید