شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۴۸
IOTC
استاندار مازندران در بازدید از پایانه نفتی شمال

شکوفایی ظرفیت‌های اقتصادی و زیرساختی پایانه نفتی شمال در دستور کار است

شکوفایی ظرفیت‌های اقتصادی و زیرساختی پایانه نفتی شمال در دستور کار است

سیدمحمود حسینی‌پور با همراهی فرمانداران نکا و بهشهر بعد از ظهر 22 آبان از اسکله، مخازن، آزمایشگاه، مرکز کنترل کیفیت و زیر ساخت های پایانه نفتی شمال بازدیدکرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، استاندار مازندران در ابن بازدید اظهار داشت: در این بازدید آخرین وضعیت این پایانه نفتی و فعالیت های آن مورد ارزیابی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سید محمود حسینی‌پور  ادامه داد: این مجموعه ظرفیت خوب اقتصادی برای مازندران است که در سال ۱۳۸۳ برای سوآپ نفت و میعانات نفتی به بهره برداری رسید که باید از این امکانات بیش از پیش برای توسعه استان استفاده کنیم.

استاندار مازندران افزود: شکوفایی ظرفیت‌های اقتصادی و زیرساختی پایانه نفتی شمال با هدف توسعه روزافزون استان در دستور کار است.

نماینده عالی دولت در استان مازندران گفت: این پایانه نفتی ظرفیت انتقال نفت و میعانات نفتی به پایتخت و بالعکس را دارد و با توجه به سیاست های منطقه‌ای دولت سیزدهم و وجود اسکله و دیگر توانمندی ها، از این پایانه می توان در امر صادرات استفاده کرد.

حسینی پور تاکید کرد: سیاست دولت سیزدهم فعال کردن کریدور شمال به جنوب است و در یکسال گذشته با کشورهای منطقه رایزنی های خوبی انجام شد که به طور حتم از ظرفیت پایانه نفتی شمال برای تحقق این امر استفاده خواهیم کرد.

 علی معلمی ساروی رییس پایانه نفتی شمال نیز در این بازدید گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان سازمانی عملیاتی، تخصصی و حرفه ای، ماموریت موثری در تداوم زنجیره نفت و گاز کشور و پایداری تأمین انرژی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی از طریق عملیات دریافت، ذخیره‌سازی، امتزاج، اندازه‌گیری کمی و کیفی و بارگیری و عملیات دریایی دارد.

وی ادامه داد: همچنین پایانه نفتی شمال صادرات نفت خام و فراورده‌های نفتی و ارائه خدمات تخصصی ارزش‌افزا در صنعت نفت به صورت پایدار و ایمن را عهده‌دار است.

 

شمال 12

شمال 11
شمال 10
شمال 9
شمال 8
شمال 7
شمال 6
شمال 5
شمال 4
شمال 3
شمال 2
شمال 1

 
(دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱) ۰۰:۵۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید