یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۲۸
IOTC

بازدید جمعی از نویسندگان مطرح کشور از پایانه نفتی خارک

بازدید جمعی از نویسندگان مطرح کشور از پایانه نفتی خارک

جمعی از نویسندگان صاحب نام کشور به منظور تببین دستاوردها و آشنایی با ایثارگری های کارکنان صنعت نفت در دفاع مقدس و تلاش کارکنان در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور از پایانه نفتی خارگ بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، دوران هشت ساله دفاع مقدس که یکی از حساس‌ترین برهه‌های حیات مردم ایران محسوب می شود، همسو با رزم دلاورمردان اسلام در عرصه نبرد با دشمن متجاوز، نیروهای پرتوان صنعت نفت، حماسه های جاودانی در صفحات تاریخ پر افتخار این مرزبوم ثبت کردند.
دلیرمردان صنعت نفت، ضمن حضور در خطوط مقدم جبهه ها در سنگر اقتصاد و تولید، یک لحظه درنگ نکردند و با این که تاسیسات نفتی، واحدهای بهره برداری، مخازن ذخیره سازی نفت و گاز، خطوط انتقال نفت و اسکله های صادراتی زیر آتش دشمن بعثی قرار داشت، با عزم و اراده ای پولادین در راستای حفظ ظرفیت تولید نفت و گاز و تامین نیازهای داخلی و صادرات نهایت همت خود را به کار بستند.
جزیره 32 کیلومتر مربعی خارگ در طول ۲۸۸۸ روز جنگ تحمیلی، ۲۸۳۴ بار مورد حمله موشکی و هوایی عراق قرار گرفت ، اما رشادت ها و جانفشانی ها و پایداری مردم و خانواده کارکنان نفت و ایثارگری متخصصان صنعت نفت ، رزمندگان دلاور نیروهای مسلح و سایر دلسوزان حاضر در صحنه باعث شد که حتی برای یک روز هم جریان صادرات نفت قطع نگردد و  نام خارک به عنوان جزیره پایداری در تاریخ ثبت شود.

به منظور تببین دستاوردها و ایثارگری های کارکنان صنعت نفت و با هدف آشنایی هرچه بیشتر افکار عمومی و تدوین مجموعه ای از آثار ادبی خلاقانه با بهره گیری از نویسندگان صاحب نام کشور، جمعی از نویسندگان مطرح کشور از جمله محمدرضا بایرامی، احمد دهقان نیری، مصطفی راضی جلالی ، ابراهیم زاهدی مطلق، محمد مصطفوی فر با همراهی داوود پورضیائی رییس اسبق پایانه نفتی خارگ از جزیره خارگ بازدید کردند.

 

بازدید نویسندگان  1

بازدید نویسندگان  2

بازدید نویسندگان  13
بازدید نویسندگان  12
بازدید نویسندگان  11
بازدید نویسندگان  10
بازدید نویسندگان  9
بازدید نویسندگان  8
بازدید نویسندگان  7
بازدید نویسندگان  6
بازدید نویسندگان  5
بازدید نویسندگان  4
بازدید نویسندگان  3

 
(پنج شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱) ۰۸:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید