پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۴:۱۴
IOTC
شنبه / ۹ مهر ۱۴۰۱ / ۰۷:۲۵
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۱۸۹
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

آئین بزرگداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی در پایانه نفتی خارگ برگزارشد

در مراسمی با حضور مدیرعامل،مدیران و روسای ادارات، روز ملی ایمنی و آتش نشانی گرامی داشته شد

آئین بزرگداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی در پایانه نفتی خارگ برگزارشد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، به مناسبت ۷ مهر روز ملی ایمنی و آتش نشانی آئین بزرگداشت این روز با حضور عباس اسدروز مدیرعامل، محمد نوروزی فرد معاون مدیرعامل، عباس غریبی جانشین پایانه نفتی خارگ، مدیران، روسا و کارکنان در HSE پایانه نفتی خارگ برگزار و از زحمات کارکنان تلاشگر حوزه HSE تقدیر بعمل آمد.
عباس اسدروز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمدرضا کاظمی رییس اسبق HSE پایانه نفتی خارگ اظهارداشت: هفتم مهرماه به نام روز آتش نشانی وایمنی نامگذاری شده است. در واقع این روز بهانه ای است تا به گرامیداشت انسان هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش ما می گذراند تا بتوانیم درامنیت زندگی کنیم،آن عزیزانی که که بدون هیچ ترس و واهمه ای به عنوان فرشتگان نجات به دل حادثه می روند تا جان انسانی را نجات دهند و یا از تاسیسات حیاتی کشور صیانت می کنند.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: اختصاص یک روز در سال به نام  روز ایمنی نشان از اهمیت فوق العاده  ایمنی دارد و ضرورت ایمنی به عنوان یک الگوی رفتاری،سازمانی و اجتماعی بسیار قابل مشهود می باشد.

اسدروز افزود: ایمنی یک باور می باشد و امروزه با گسترش ماشین آلات، تجهیزات و پیشرفت هایی که در صنعت حاصل شده، ایمنی متنوع تر و گسترده تر شده و باید دانش، توانمندی و بروزرسانی ها بالا برده شود. 

وی ادامه داد: خوشبختانه در شرکت پایانه های نفتی ایران نیروی انسانی خیلی خوب و دانشی وعملیاتی در ایمنی داریم که علیرغم همه محدودیت ها و کمبودها از زیر ساخت ها حیاتی کشور و ثروت ملی صیانت می کنند و بدون توجه به مخاطرات احتمالی به دل آتش می زنند و بحران را کنترل می کنند. 

اسدروز تاکید کرد: ایمنی و باور به ایمنی بسیار مهم است و ثابت شده که رعایت الزامات ایمنی، حوادث را کاهش می دهد و بهره وری را در سازمان افزایش می دهد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: شرکت در چهار منطقه عملیاتی کشور در پایانه نفتی خارگ ، پایانه نفتی شمال، پایانه میعانات گازی عسلویه و منطقه عملیاتی ماهشهر ماموریت دارد و برای دستیابی به اهداف مهم و سیاست های راهبردی شرکت؛ باید از این زیر ساخت های حیاتی کشور در این مناطق با یک برنامه ریزی مدون نگهداری و حفاظت نماییم.

اسدروز تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف، ایجاد تحول در راستای چابک سازی و پیشرفت جایگاه سازمانی شرکت پایانه های نفتی ایران می باشد و در این راستا دارای اهداف عمومی و تخصصی با یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده هستیم. در بخش عمومی هر مدیریت باید نشان دهد که در پایان سال کیفیت و بهره وری را بالا برده و خلاقیت و نوآوری را در سیستم جاری کرده است، در بخش افزایش رضایتمندی، کارکنان باید این مهم را لمس کنند.

وی افزود: در زمینه هدف های تخصصی هدف اول تعریف شده در این شرکت چابکی همراه با دقت درعملیات های مختلف است وبایستی درجهت افزایش رضایتمندی ذی نفعان و سهامداران تلاش مضاعف شود و نهایتا حفظ نظام دارایی های فیزیکی شرکت شامل مخازن ذخیره سازی ، خطوط لوله و اسکله های صادراتی است که این اهداف باید در دستور کار مستمر مدیران ،روسای ستادی و روسای مناطق عملیاتی قرار داشته باشد.

 

روز ایمنی  26
روز ایمنی  25

روز ایمنی  23
روز ایمنی  19
روز ایمنی  18
روز ایمنی  17
روز ایمنی  16
روز ایمنی  15
روز ایمنی  14

روز ایمنی  22
روز ایمنی  21

روز ایمنی  24

روز ایمنی  13
روز ایمنی  11
روز ایمنی  10
روز ایمنی  9
روز ایمنی  7
روز ایمنی  6
روز ایمنی  5
روز ایمنی  3
روز ایمنی  1

(شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱) ۰۷:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید