چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۲۲
IOTC
جمعه / ۸ مهر ۱۴۰۱ / ۰۷:۰۳
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۵۱۸۸
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت روز جهانی "دریـانوردی"

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن هشتم مهرماه (۳۰ سپتامبر) روز جهانی دریانوردی را تبریک گفت .

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت روز جهانی "دریـانوردی"

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام عباس اسدروز بدین شرح می باشد

امروزه دریا از اهمیت ویژه ای در جهت توسعه برخوردار است، از این رو میتوان گفت توسعه دریا محور در دنیا شدیداً مورد توجه قرار گرفته و حمل و نقل دریایی به دلیل داشتن مزیتهای فراوان نقش بسیار استراتژیک در صادرات و واردات دارد.

و روز "جهانی دریانوردی"، یادآور رشادتهای دریادلان مجاهدی است که با وجود همه سختیهای شغلی با عزمی راسخ و گام هایی استوار پهنه های دریاها و آبهای آزاد را درنوردیده و در راستای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  تلاش خود را معطوف داشته اند.  

شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یک شرکت فنی، تخصصی و عملیاتی با تلفیق دو صنعت مهم و راهبردی نفت و دریانوردی، ماموریت‌های مهم کشور در حوزه دریافت، ذخیره سازی، واردات و صادرات نفت خام و میعانات گازی و فرآورده های نفتی را با بهره گیری از خلاقیت، پویایی و کارآمدی نیروهای متعهد، با تجربه و دارای روحیه ایثار و جانفشانی انجام می دهد.

اینجانب ضمن تقدیر از همه همکاران تلاشگر در مدیریت عملیات شرکت پایانه های نفتی ایران، این روز ارزنده را به همه این عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده ، سلامتی، عزت و سربلندی تمامی آنها را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

(جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱) ۰۷:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید