پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۰۹
IOTC
چهارشنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۹:۰۰
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۵۱۸۴
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تبریک مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
 
بسمه تعالی

 

هفته دفاع مقدس بعنوان یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ کشور و اوج تبلور رشادت ها و از جان گذشتگی های فرزندان برومند این مرز و بوم  و سالروز پاسداری از ارزش ها در راستای آرمان های والای انقلاب اسلامی است.

بی تردید بزرگ ترین دستاورد دفاع مقدس، خودباوری ملت ایران است که در سایه اتکاء به پشتوانه معنوی و میراث گرانبهای حاصل از خون هزاران شهید گلگون کفن با عشق به وصل الهی حاصل آمد. 

جزیره خارگ به عنوان شاهرگ حیاتی کشور در طول 2888 روز جنگ تحمیلی،2834 بار آماج حملات دشمن قرار گرفت اما با حماسه آفرینی جهادگران صنعت نفت در بازسازی تاسیسات نفتی در زیر بارش بمب و گلوله لحظه ای صادرات نفت کشور متوقف نشد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردیهای تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران بدینوسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون عموم کارکنان، به ویژه ایثارگران، جانبازان و آزادگان شرکت پایانه های نفتی ایران و خانواده معزز شهدا را در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت اله خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

 
 
(چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱) ۱۹:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید