شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۳۴
IOTC
سه شنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۲:۴۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۱۷۱
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
رئیس روابط کار و مددکاری اجتماعی و امور ایثارگران:

بهبود روابط کار، پلی میان کارکنان و مدیریت شرکت پایانه های نفتی ایران می باشد

رئیس روابط کار و مددکاری اجتماعی و امور ایثارگران شرکت پایانه های نفتی ایران به همراه رییس امور اداری پایانه نفتی خارگ به منظور بررسی مسائل حوزه منابع انسانی از بخش های مختلف عملیات دریایی پایانه نفتی خارگ بازدید کردند

بهبود روابط کار، پلی میان کارکنان و مدیریت شرکت پایانه های نفتی ایران می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سه شنبه ( 15 شهریورماه) مجید حبیبی رئیس روابط کار و مددکاری اجتماعی و امور ایثارگران شرکت پایانه های نفتی ایران به همراه محمد علی رسول زاده رییس امور اداری پایانه نفتی خارگ به منظور بررسی مسائل حوزه منابع انسانی از بخش های مختلف اداره عملیات دریایی پایانه نفتی خارگ بازدید کردند.

در این بازدید ایشان اظهارداشت: واحد روابط کار و مددکاری اجتماعی، نقش پیگیری و محقق نمودن بخشی از اهداف مرتبط با مدیریت منابع انسانی در محیط کار به منظور دستیابی به حداکثر کارآیی و ارتقای بهره وری نیروی کار را عهده دار است.

حبیبی افزود: حمایتهای مادی و معنوی و حل مسائل و مشکلات کارکنان و خانواده‌های آنان زمینه ساز آثار مثبت روحی و فکری خواهد بود که در نتیجه بهبود شرایط محیط کار و زندگی خانوادگی را به دنبال خواهد داشت.

در این بازدید مسائل و سوالات مطرح شده در حوزه مربوط به کارکنان و همچنین مراحل تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در اداره عملیات دریایی مورد بحث و تبادل نظر و پاسخگویی قرار گرفت.

 

بازدید یدک کش امور ایثارگران 6
بازدید یدک کش امور ایثارگران 4
بازدید یدک کش امور ایثارگران 3
بازدید یدک کش امور ایثارگران 2
بازدید یدک کش امور ایثارگران 1

 

بازدید یدک کش امور ایثارگران

(سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱) ۲۲:۴۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید