یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۵۳
IOTC

موفقیت تیم امداد و نجات HSE پایانه نفتی خارگ در آزمون سطح 3 اتحادیه بین المللی تجاری- صنعتی دسترسی با طناب (IRATA)

موفقیت تیم امداد و نجات HSE پایانه نفتی خارگ در آزمون سطح 3 اتحادیه بین المللی تجاری- صنعتی دسترسی با طناب (IRATA)

رییس پایانه نفتی خارگ از موفقیت تیم امداد و نجات HSE پایانه نفتی خارگ در آزمون سطح 3 اتحادیه بین المللی تجاری-صنعتی دسترسی با طناب (IRATA) برای اولین بار در وزارت نفت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سیدمحمدجواد موسوی اظهارداشت: پس از پنج سال تمرینات مداوم و تلاش های مثال زدنی و در خور تحسین، کارکنان کوشای اداره HSE پایانه نفتی خارگ موفق به دریافت گواهینامه بین المللی سطح ۳ دسترسی با طناب (International Rope Access Trade Association) گردیدند.

رییس پایانه نفتی خارگ افزود: سیستم دسترسی با طناب یک روش ایمن برای کار و نجات در ارتفاع بوده که با استفاده از طناب و تجهیزات مرتبط، با حفاظت و پشتیبانی کاملا تخصصی شرایط را برای کارهای دشوار در اماکن و تاسیسات صنعتی، غیر صنعتی و مناطق عملیاتی فراهم می نماید. 

موسوی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، اداره HSE با برنامه ریزی دقیق و منظم و همکاری و هماهنگی بسیار موثر اداره آموزش پس از طی مراحلی شامل آموزش و تمرین الزامی سطح ۱ به مدت ۱۰۹۰ ساعت (آغاز دوره ۱۰/۰۷/ ۱۳۹۶)، آموزش و دریافت گواهینامه سطح ۱ (۲۵/۱۲/۱۳۹۶)، آموزش و تمرین الزامی سطح ۲ به مدت ۲۰۲۲ ساعت (۱۶/۰۴/۱۳۹۷)، آزمون و دریافت گواهینامه سطح ۲ (۰۱/۱۰/۱۳۹۸) آزمون و دریافت گواهینامه سطح ۳ (۲۵/۰۵/۱۴۰۱) نهایتا آقایان جهانگیر اکبری، محمد پورحسن، محسن سلمانپور، میلاد فقیهی، سید اکبر موسوی، محمدحسن فخاری و سهراب حیدری موفق به دریافت گواهینامه سطح ۳ ایراتا گردیدند.

رییس پایانه نفتی خارگ تاکید کرد: بدون شک این موفقیت بزرگ در سایه حمایت های بی دریغ و توجه ویژه عباس اسدروز مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران، رییس HSE و آموزش شرکت در راستای حفظ سلامت کارکنان و صیانت از نیروی انسانی حاصل گردیده  که منجر به افزایش ضریب اطمینان فعالیت های شرکت شده است.

شایان ذکر است با طراحی و ساخت کارگاه تخصصی دسترسی با طناب در اداره HSE  پایانه نفتی خارگ کلیه مراحل تمرین سطح ۱ و ۲ در این پایانه صورت پذیرفت.

 

گواهینامه HSE 6
گواهینامه HSE 5
گواهینامه HSE 4
گواهینامه HSE 3
گواهینامه HSE 2
گواهینامه HSE 1

(شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱) ۱۷:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید