پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۲۸
IOTC
دوشنبه / ۱۷ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۰۷:۵۰
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۵۱۴۷
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان این حوزه تبریک گفت

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام عباس اسدروز بدین شرح می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

(( ن والقلم و مایسطرون ))

 

با گرامیداشت واقعه تاریخ ساز کربلا و ایام حزن و اندوه سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران با وفای آن حضرت، سالروز شهادت شهید گرانقدر محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را که به نام روز خبرنگار مزین گردیده، گرامی داشته و به روان پاک همه شهدای عرصه خبر و فعالان صبور و پر تلاش رسانه‌ای تحیت و درود می‌فرستم.

این روز یادآور بزرگ مردان و زنانی است که با قلم و زبان روشنگرشان تصویری صادقانه از نمای جامعه خویش را در عمق جان و اندیشه ها ترسیم می کنند.

در دنیای کنونی این خبرنگاران رسانه ها هستند که با تیزهوشی ودقت، نقش واسطه بین مردم و مسئولان را ایفا می کنند و با ایفای نقش صحیح خود می توانند جامعه را به سوی پیشرفت سوق دهند و از مسائل حاشیه ای دور نمایند.

امسال، روز خبرنگار با عاشورای حسینی(علیه السلام)، این عظیم‌ترین و توحیدی ترین نهضت روشنگری عالم تلاقی کرده و بیشتر از سال‌های گذشته، شور و شعور شهدای خبرنگار که در میادین مختلف، به عشق حرفه‌ی مقدسشان و خدمت به اسلام، انقلاب و میهن شجاعانه جهاد کردند و پرکشیدند، تداعی می شود.

اینجانب ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران و همه فعالان عرصه آگاهی و روشنگری به ویژه خبرنگاران عزیز فعال در حوزه صنعت نفت در سراسر کشور تبریک عرض می نمایم؛ سربلندی و موفقیت همه شما منادیان حقیقت را از پروردگار سبحان خواستارم.

 

(دوشنبه ۱۷ اَمرداد ۱۴۰۱) ۰۷:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید